مشاوره و اجرا تجهیزات بیسیم و رادیویی در شمال تهران

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از جمله مهم ترین و محبوب ترین مراکز خرید محله های شمال تهران موجود در منطقه می توان به مرکز خرید پلاتین، مرکز خرید میلاد نور، مرکز خرید لیدوما، مرکز خرید ایران زمین، مرز خرید گلستان، مرکز خرید آرن، مجتمع اداری تجاری رویال، مجتمع تجاری گلدیس، مرکز خرید نصر، مرکز خرید پرواز، مرکر خرید مهستان، بازار سنتی ستارخان، پاساژ افق، پاساژ تهرانی، مرکز خرید تیراژه، مرکز خرید شهاب، پاساژ پردیسان، مرکز خرید پردیس، مجتمع تجاری یادگار، اشاره کرد. حتما از این مراکز خرید دیدن کنید و ساعاتی را در بهترین و محبوب ترین پاساژ های موجود در محله های شمال تهران سپری کنید.

محله مینی سیتی را می تواند به دلیل قرار گرفتن در دامنه های البرز یکی از خوش آب و هوا ترین محله های تهران به حساب آورد. این محله که در شرقی ترین بخش منطقه تهران قرار گرفته است. از جنوب به ازگل و از شرق به سوهانک منتهی می شود. اولین شهربازی تهران به نام مینی سیتی در این منطقه تاسیس شد و وجود این سازه سبب شد تهرانی ها این منطقه را با این نام بشناسند.

محله های شمال تهران علاوه بر قرار داشتن در مناطقی که در مطالب بالا اشاره کردیم، در منطقه تهران نیز قرار دارند. دراین منطقه، که از شمال با بزرگ راه صدر و همچنین مدرس، از جنوب با همت و رسالت، از غرب به بزرگراه چمران و همچنین از شرق با خیابان پاسداران همسایگی دارد، تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریحی و گردشگری وجود دارد. همچنین محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند از جمله محبوب ترین محله های تهران می باشند و افراد بسیاری علاقه مند به زندگی در این مناطق هستند. این منطقه از محله های بسیار زیادی تشکیل شد که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم.


شرکت آفرینش سامانه مهر به عنوان نماینده شرکت هایترا در ایران به ارائه انواع تجهیزات رادیویی دستی، خودرویی و رپیترها تحت است.اندارهای TETRA و همچنین راهکارهای ارتباطی مختلف مبتنی بر این است.اندارد می‏پردازد.[/fusion_text][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=&#;_&#; last=&#;yes&#; spacing=&#;yes&#; center_content=&#;no&#; hide_on_mobile=&#;no&#; background_color=&#;&#; background_image=&#;&#; background_repeat=&#;no-repeat&#; background_position=&#;left top&#; hover_type=&#;none&#; link=&#;&#; border_position=&#;all&#; border_size=&#;px&#; border_color=&#;&#; border_style=&#;&#; padding=&#;&#; margin_top=&#;&#; margin_bottom=&#;&#; animation_type=&#;&#; animation_direction=&#;&#; animation_speed=&#;.&#; animation_offset=&#;&#; class=&#;&#; id=&#;&#;][fusion_title size=&#;&#; content_align=&#;center&#; style_type=&#;default&#; sep_color=&#;&#; margin_top=&#;&#; margin_bottom=&#;&#; class=&#;&#; id=&#;&#;]سیستم های رادیویی DMR[/fusion_title][fusion_imageframe lightbox=&#;no&#; lightbox_image=&#;&#; style_type=&#;none&#; hover_type=&#;none&#; bordercolor=&#;&#; bordersize=&#;px&#; borderradius=&#;&#; stylecolor=&#;&#; align=&#;none&#; link=&#;http://www.hytera.com/en/category/pageNumber=&#; linktarget=&#;_self&#; animation_type=&#;&#; animation_direction=&#;down&#; animation_speed=&#;.&#; animation_offset=&#;&#; hide_on_mobile=&#;no&#; class=&#;&#; id=&#;&#;]

مودم Huawei B G LTE : قیمت خرید و مشخصات فنی مودم G LTE وای فای رومیزی هوآوی B لن دار یکی از بهترین گزینه‌ها برای است.فاده در منزل و دفتر کار با امکان اتصال از طریق کابل شبکه به پورت LAN انواع دستگاه DVR و NVR جهت انتقال تصویر دوربین مداربسته با است.فاده از مودم B هواوی

در است.اندارد IEEE . از بین لایه‌های شبکه TCP/IP به دو لایه MAC و PHY پرداخته شده است.. لایه MAC که اختصار Media Access Control است. به رویه‌های دسترسی به رسانه شبکه (محیط بدون سیم در برابر محیط سیمی) و نحوه کنترل دسترسی به رسانه می‌پردازد و وظیفه اصلی آن بالا بردن بهره‌وری کانال ارتباطی با کمترین تصادم ارسال‌ها و بهترین زمانبندی دسترسی اعضای شبکه به رسانه یا مدیا یا کانال ارتباطی می‌باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر