فروش تجهیزات بیسیم و رادیویی در شهر ری

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

شهر ری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شهرهای ایران است. که زمان پدید آمدن به دوران آریایی‌ها باز می‌گردد. بسیاری از ما تا به حال بارها و بارها نام این شهر را شنیده‌ایم اما به طور دقیق نمی‌دانیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. برای آشنایی با این شهر و تاریخچه آن، تا انتهای این مطلب از

شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.


فرض کنیم در شبکه ای که یک عدد Master دارد برای راه اندازی چند تجهیز اتوماسیون است.اندارد که در فاصله دور نسبت به Master قرار دارند ، و قرار است. روی باس دو سیمه RS به هم متصل شوند ، کافی است. یک عدد رادیو مودم صنعتی MHz به شبکه متصل به Master وصل شود و مودم دیگر به شبکه متصل به تجهیزات .حال این دو شبکه به صورت بی سیم به هم متصل بوده و یک شبکه محسوب می شوند .

قیمت و راهنمای خرید اینترنتی بهترین مارک انواع تجهیزات شبکه بی سیم برد کوتاه ارزان قیمت خانگی و انواع رادیو آنتن وایرلس برد بالای تجاری و صنعتی در این بخش در دسترس شما می‌باشند. انواع مودم روتر از رایج‌ترین تجهیزات مورد است.فاده برای منازل هستند. در حالیکه برای کاربردهای حرفه‌ای تجاری و صنعتی، انواع اکسس پوینت، روتر بی سیم برد بالا، رادیو آنتن قدرتمند و آمپلی فایر تقویت کننده برای افزایش برد وایرلس از رایج‌ترین تجهیزات مورد است.فاده می‌باشند.

تجهیزات وایرلس شبکه‌های بی سیم ارایه شده توسط فروشگاه اینترنتی کیهان شاپ رنج گسترده‌ای از تجهیزات بیسیم از برندها و مارک‌های معتبر و گوناگون، از سیسکو، وایز، کنبوتنگ، یوبیکیوتی، و میکروتیک گرفته تا تی پی لینک و دی لینک و تندا را در بر می‌گیرند.



( فروش ) های دیگر