مشاوره و اجرا تجهیزات بیسیم و رادیویی در شهر ری

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..

در دوران ایران باستان یا همان پیش از اسلام، شهر ری یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار ایران به حساب می‌آمد اما هیج وقت به عنوان پایتخت ایران انتخاب نشد. شخصی به نام ابن حوقل نقل می‌کند که شهر ری، علی رغم بزرگ‌تر بودن نیشابور، پس از بغداد دومین شهر آباد در مناطق شرق محسوب می‌شده است.. در کتب تاریخی و میان مورخان، بر سر بنا کننده شهر ری اختلافات زیادی وجود دارد.

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.


بر خلاف رادیوهای نیازمند آنتن اکسترنال، رادیوهای یکپارچه‌ی آنتن دار از قدرت و قیمت کمتری برخوردارند و معمولا از آنها برای ایجاد لینک‌های رادیویی کوتاه‌تر از و یا نهایتا کیلومتر است.فاده می‌شود. برای نصب این تجهیزات شبکه وایرلس معمولا به دکل‌های خیلی مرتفع نیاز نیست، مگر اینکه در مراکز شهری، با ساختمان‌های بلند یا در مراکز غیرشهری با درختان بلند و تپه‌هایی در مسیر ایجاد لینک روبرو باشید. در اینصورت باید از دکل‌های مرتفع بر روی ساختمان‌های بلند یا برج‌های مسکونی، تجاری یا رادیویی است.فاده کنید.

همانطور که می دانید راه حل های SCADA که برای مانیتورینگ و کنترل تجهیزات صنعتی مورد است.فاده قرار میگیرد دارای لایه های متفاوتی در ساختار شبکه است. و برای شبکه های وسیع که تجهیزات در فضاهای بزرگ و دور از هم قرار دارند . عموما سیم کشی شبکه اطلاعات تجهیزات و همینطور باس های داده ها با مشکل مواجه بوده و علاوه بر هزینه های بسیار زیاد سیم و نویزپذیری بالا ، خطر های دیگر نظیر برق گرفتگی و آتش سوزی نیز افزایش خواهد یافت .راه حل قابل ارائه برای سیستم های SCADA و سایر سامانه های مانیتورینگ و سوپروایزری ، است.فاده از رادیومودم ها برای اتصال تجهیزات مختلف به یک شبکه بی سیم رادیویی است. .

برای ایجاد لینک‌های طولانی تا کیلومتر و حتی کیلومتر و بالاتر از انواع روتر بی سیم بدون آنتن است.فاده می‌شود و با یک آنتن وایرلس قدرتمند (سالید دیش، فلت پنل یا غیره) امکان ایجاد لینک رادیویی برد بلند فراهم می‌گردد. هزینه ایجاد این لینک‌های رادیویی نسبتا زیاد است. و معمولا نیاز به دکل‌های بسیار مرتفع برای مقابله با مشکل قوس یا انحنای زمین در فواصل طولانی می‌باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر