فروش تجهیزات بیسیم و رادیویی در شهرک صنعتی خرمدشت تهران

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در همین راستا نشست‌هایی بین نمایندگان صاحبان صنایع در این شهرک ها با نمایندگان است.انداری و مهندس محسن نوری، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی است.ان تهران برگزار شده که امید می رود به تحقق رویای ساله صنعتگران فعال در مناطق صنعتی شرق است.ان تهران منجر شود.

منطقه صنعتی خرمدشت پردیس در شرق تهران با دارا بودن سابقه ای بیش از دهه و وسعتی در حدود هکتار با وجود برخورداری از توان صنعتی بالا و جای دادن تعدادی از موفق ترین و بزرگترین واحدهای صنعتی از جمله شرکت بزرگ و معتبر پلیران اتصال است. .منطقه صنعتی خرمدشت به عنوان یک محدوده صنعتی بر روی نقشه تهران قرار دارد.این منطقه از سه طرف به : خرمدشت ، سیاه سنگ و متری سینا راه دارد. اصناف مستقر در آن اکثرا کارگاه های نظیر: کارگاههای نجاری ، مبلمان ، آهن آلات تولید قطعات صنعتی آسانسورسازی و کارگاه های موادشیمیایی می باشند.از عمده فعالیت های شهرک صنعتی خرمدشت : تولید چوب ، قطعات چوبی و برش چوب است..

مجهز به انواع خاورهای اتاق بزرگ، خاورهای مسقف، کامیون های تک و جفت و انواع تریلر از قبیل کفی، بغل دار، ترانزیت چادری،کمرشکن دو محور، محور، محور و بوژی کش(حمل بار ترافیکی) میباشد که تحت پوشش بیمه ایران با مناسب ترین کرایه اماده سرویس دهی به شما سرو...


تا سال از سیستم‌های بدون سیم تنها برای ارتباطات و تبادل داده (از نوع آنالوگ یا دیجیتال) است.فاده می‌شد. اما در سال‌ها اخیر تجهیزاتی به بازار ارایه شده اند که از سیستم‌های Wireless برای انتقال انرژی برق است.فاده می‌کنند. در کاربردهای خانگی، از این تجهیزات با نام شارژر وایرلس یاد می‌شود. در حال حاضر از انواع شارژر بی سیم در منازل بیشتر برای شارژ کردن باتری تلفن‌های همراه به صورت مجاورتی است.فاده می‌شود.

قیمت رادیو آنتن وایرلس قوی برد بالا و قیمت تجهیزات اینترنت بی سیم خانگی فواصل بلند طولانی، برای هر یک از محصولات آورده شده است.. پس از مطالعه راهنمای خرید، و بررسی مشخصات فنی و قیمت خرید انواع روتر، رادیو و آنتن وایرلس ارایه شده در این بخش؛ برای خرید اینترنتی تجهیزات بی سیم ارایه شده؛ محصولات مورد نیاز خود را به سبد خرید اضافه نموده و پس از پرداخت آنلاین در اسرع وقت خرید خود را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

شبکه محلی LAN که به اترنت (Ethernet) هم معروف است.، برای دسترسی به اینترنت و اتصال دستگاه‌های دیجیتال یک مکان (از قبیل خانه، دفتر کار، فروشگاه، شرکت، کارخانه، اداره، مدرسه و دانشگاه) به یکدیگر، از طریق کابل شبکه؛ با است.فاده از پورت LAN و سوکت RJ؛ در قالب است.اندارد IEEE . کاربرد دارد. در شبکه‌های محلی کابلی LAN از انواع کابل شبکه، پچ کورد، پچ پنل، هاب سوییچ، سوییچ و



( فروش ) های دیگر