فروش تجهیزات بیسیم و رادیویی در شهرک صنعتی شمس آباد

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


صنایع شیمیایی و پلاستیک، سلولزی، دخانی، نساجی و پوشاک، غذایی و آشامیدنی، برق و الکترونیک، فلزی و ماشین‌سازی، کانی غیرفلزی و خدمات از جمله صنایعی هستند که در شهرک صنعتی شمس‌آباد فعالیت می‌کنند. صنایع فلزی و ماشین سازی با قرارداد واگذاری بیشترین سهم را دارند و به ترتیب کانی غیر فلزی قرارداد، شیمیایی و پلاستیک ۸ قرارداد، غذایی و آشامیدنی ۵ قرارداد، خدمات قرارداد، سلولزی قرارداد، نساجی و پوشاک ۸ قرارداد و در آخر برق و الکترونیک با قرارداد به کار خود در این شهرک به فعالیت می‌پردازند.

پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.

با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.


شارژرهای وایرلس با است.فاده از سیم پیچ های مخصوص امواج الکترومغناطیسی برد کوتاه ولی قدرتمند تولید می‌کنند که این امواج توسط بردهای الکترونیکی مخصوص درون گوشی‌های موبایل با قابلیت Wireless Charging دریافت شده و به جریان الکتریکی تبدیل شده و نهایتا شارژ شدن باتری تلفن همراه را به همراه خواهند داشت.

متأسفانه هنوز در كشور ما سيستم‌هاي رايج آنالوگ يا (conventional)راديويي،‌ بخش اعظم تجهيزات بهره برداران اصلي طيف را تشكيل‌مي دهند، و اين روند كه حتي رو به افزايش نيز نهاده است.، این میتواند بزرگترين تهديد ممكن براي طيف باشد. اما چاره چيست؟ به نظر این شرکت در مقابل اين تهديد بزرگ فرصتي بزرگتر قرار گرفته كه تا حد زيادي از آن غافل مانده ايم، و آن هم چيزي نيست جز است.فاده از فناوري نوين براي افزايش ظرفيت طيف و كاهش دادن حجم اشغال شده رو به اشباع آن؛ شايد بزرگترين مانع عملي شدن اين مهم تاكنون، نبود ابزاري پر قدرت جهت ايجاد الزام در تغيير و تبديل روش‌ها و تجهيزات كاربران دولتي بوده است.، چرا كه صرف هزينه‌اي كه شبكه‌هايي همچون (TETRA)به كاربران تحميل‌مي نمايد، با گذشت زمان و در مقابل امكاناتي كه براي سازمان‌ها و نهاد‌هاي فوق فراهم‌مي آورد، بهانه مقبولي نيست و شايد هم اين رسمي شده است. كه ما همواره چندين دهه از ديگر كشور‌ها ( حتي هم رديف خودمان ) عقب تر حركت كنيم. در اين ميان گلايه از عدم حركت نيست بلكه از كندي حركت است.، بهتر است. از هر طريق ممكن به اين حركت سرعت ببخشيم تا علاوه بر منافعي كه نصيبمان خواهد شد،‌ جا را براي ظهور و ارائه خدماتي كه مدت‌ها است. از ايجاد آن‌ها باز مانده ايم بيشتر بگشاييم. در پایان این شرکت تمام توان خود را در به کارگیری راهکارهای نوین در زمینه ترانگینگ رادیویی به کاربسته است. که بتواند ضمن طراحی به روز و دوری از سیستمهای منسوخ شده قدیمی، پروژه های رادیویی بتواند برای مشتریان مقرون به صرفه گردد.

برخی از انواع آنتن وایرلس فقط فرستنده یا گیرنده هستند، برخی هم فرستنده و هم گیرنده می‌باشند. از این تجهیزات در تمامی سیستم‌های بی سیم فرستنده و گیرنده رادیویی و ماکروویو است.فاده می‌شود. در برخی از دستگاه‌ها، آنتن بیسیم یک مدار الکتریکی داخلی است. که در کنار برد الکترونیکی دستگاه با چیپست‌های رادیوی دستگاه در ارتباط بوده و سیگنال‌های ارسالی را به امواج رادیویی یا ماکروویو، و امواج دریافتی را به سیگنال‌های رادیویی قابل پردازش توسط چیپست رادیو آنتن تبدیل می‌کند. در انواع گوشی موبایل و تبلت از این نوع آنتن است.فاده می‌شود.



( فروش ) های دیگر