فروش تجهیزات بیسیم و رادیویی در شهرک صنعتی پیشوا

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..


شرکت مهندسی رویین سیستم تحت مجوز ICT و از فعالین در زمینه های تخصصی فناوری اطلاعات می باشد که با هدف نصب و راه اندازی پروژه های بزرگ مداربسته تحت شبکه ، مشاوره تخصصی و راه اندازی زیرساخت در عرصه فناوری اطلاعات ، ارتقا پشتیبانی سرویس ها و سخت افزارهای شبکه در است.ان خراسان پیشگام شد و هم اکنون نمایندگی مجموعه کاوش داده پردازان (KDT) را برعهده دارد

DMR یک است.اندارد رادیویی دیجیتال برای کاربران شبکه های رادیویی حرفه ای PMR ( professional mobile Radio) می باشد که توسط موسسه است.اندارد مخابراتی اروپا ETSI (European Telecommunication standard Institute ) توسعه یافته و ارائه شده است. . این است.اندارد به صورت خاص شبکه های PMR آنالوگ موجود را هدف قرار داده تا بتواند مزایای سیستم های دیجیتال شامل کیفیت بالای مکالمات ، انتقال داده ها ، سرویس های تکمیلی ، بهره برداری بهینه از باند فرکانسی به همراه حفظ قابلیت پوشش شبکه های آنالوگ را با یک روش ساده و کم هزینه به کاربران ارائه نماید.

این  مودم های دارای سیستم هوشمند فشرده سازی اطلاعات (data_compression) است..با است.فاده از این قابلیت ، علاوه بر اینکه سرعت انتقال اطلاعات بی سیم افزایش یافته و زمان ارسال نیز کم میشود ، داده های فشرده موجود در امواج برای گیرنده های غیر مجاز کاملا بی معنی بوده و اطلاعات تا حدود زیادی محرمانه خواهد بود . البته این ترنسیور دارای سامانه مخصوص کدگذاری در فرستنده و کدگشایی در گیرنده نیز هست و اصطلاحا دو لایه امنیت دارد .تمام اطلاعات ورودی به رادیو وایرلس صنعتی قبل از ارسال کدگذاری میشوند. به گونه ای که فقط توسط همین مدل قابل کدگشایی خواهد بود .با است.فاده از سامانه (data_encryption) ، داده های شبکه صنعتی کاملا محرمانه بوده و ارتباط با سایر تجهیزات اتوماسیون صنعتی ، تنها از طریق همین مدل از رادیومودم ها میسر خواهد بود . بنابراین سایر تجهیزات غیرمجاز ، امکان دریافت و مشاهده این اطلاعات را نداشته و همچنین داده های قابل قبول جدیدی نیز نمی توانند ارسال کنند . به همین دلیل این شبکه صنعتی بی سیم غیر قابل نفوذ خواهد بود .



( فروش ) های دیگر