مشاوره و اجرا تجهیزات بیسیم و رادیویی در شهرک صنعتی چهاردانگه

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در نهایت توصیه می کنیم که قبل از تصمیم نهایی و خرید محصولات، خودتان سفری به چهاردانگه داشته باشید. بسیاری افراد از این شهر و محصولات آن تعریف می کنند و افرادی نیز به کیفیت محصولات آن خرده می گیرند. شاید بهترین قاضی خودتان باشد که با حضور در این شهر بتوانید تجربه ای بی نظیر از خرید کابینت یا دیگر محصولات این شهر را داشته باشید.

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه


در نگاه اول ممكن است. ساختار دستگاه تكرار كننده، پيچيده به نظر برسد ولي هنگامي‌كه اجزاء مختلف آن را جداگانه مورد بررسي قرار دهيم متوجه سادگي ساختار آن خواهيم شد. ساختمان تكرار كننده شامل چندين قطعه مختلف است. كه در شكل زير نمودار آن را مشاهده مي نماييد.

امواج مایکروویو با فرکانس‌های .GHz و GHz نیاز به خط دید مستقیم بین آنتن وایرلس فرستنده و گیرنده دارند. با این وجود، بر اساس قوانین فیزیکی، این امواج تا حدی قادر به دور زدن موانع برای رسیدن به مقصد می‌باشند، البته این امر فقط برای فواصل کوتاه مورد قبول است. و برای فواصل طولانی حتما فرستنده و گیرنده باید دید مستقیم به یکدیگر داشته باشند.

در است.اندارد IEEE . از بین لایه‌های شبکه TCP/IP به دو لایه MAC و PHY پرداخته شده است.. لایه MAC که اختصار Media Access Control است. به رویه‌های دسترسی به رسانه شبکه (محیط بدون سیم در برابر محیط سیمی) و نحوه کنترل دسترسی به رسانه می‌پردازد و وظیفه اصلی آن بالا بردن بهره‌وری کانال ارتباطی با کمترین تصادم ارسال‌ها و بهترین زمانبندی دسترسی اعضای شبکه به رسانه یا مدیا یا کانال ارتباطی می‌باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر