مشاوره و اجرا تجهیزات بیسیم و رادیویی در شهریار

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شبکه بهداشت ودرمان شهرستان شهریار به عنوان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران با هدف تأمین بهداشت و درمان شهروندان از طریق تعمیم و گسترش خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی در این شهرستان فعالیت می‌نماید.

مجموعه تلویزیونی شهریار به کارگردانی کمال تبریزی در ۸ ساخته شد و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده است.، این مجموعه در سال ۸ از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد و از سوی برخی فرزندان شهریار مورد انتقاد قرار گرفت.

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی، که با منظومه‌ی «حیدر بابایه سلام» و اشعاری چون «حالا چرا» و مناجات «علی ای همای رحمت» شناخته می‌شود، آن‌قدر در ادبیات ایران تأثیرگذار بوده که سالروز درگذشت وی در تقویم رسمی کشور به نام «روز شعر و ادب پارسی» نام‌گذاری شده است..


تجهیزات وایرلس شبکه‌های بی سیم ارایه شده توسط فروشگاه اینترنتی کیهان شاپ رنج گسترده‌ای از تجهیزات بیسیم از برندها و مارک‌های معتبر و گوناگون، از سیسکو، وایز، کنبوتنگ، یوبیکیوتی، و میکروتیک گرفته تا تی پی لینک و دی لینک و تندا را در بر می‌گیرند.

بر خلاف رادیوهای نیازمند آنتن اکسترنال، رادیوهای یکپارچه‌ی آنتن دار از قدرت و قیمت کمتری برخوردارند و معمولا از آنها برای ایجاد لینک‌های رادیویی کوتاه‌تر از و یا نهایتا کیلومتر است.فاده می‌شود. برای نصب این تجهیزات شبکه وایرلس معمولا به دکل‌های خیلی مرتفع نیاز نیست، مگر اینکه در مراکز شهری، با ساختمان‌های بلند یا در مراکز غیرشهری با درختان بلند و تپه‌هایی در مسیر ایجاد لینک روبرو باشید. در اینصورت باید از دکل‌های مرتفع بر روی ساختمان‌های بلند یا برج‌های مسکونی، تجاری یا رادیویی است.فاده کنید.

استفاده دیگر رادیو مودم ها برنامه نویسی PLC و HMI هایی است. که قابلیت پراگرام شدن از طریق RS یا RS دارند .علاوه بر برنامه ریزی (Programming) تجهیزات اتوماسیون صنعتی ، می توان قابلیت عیب یابی برنامه و یا بارگیری و بارگذاری نرم افزار موجود را نیز انجام داد .در تجهیزاتی که نیاز به مانیتورینگ و نظارت بر عملیات را دارند می توان با است.فاده از رادیو مودم ها تجهیزات را از راه دور کنترل نموده و مانیتور و نظارت کرد .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر