مشاوره و اجرا تجهیزات بیسیم و رادیویی در غرب تهران

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از منحصر به فردترین مناطق تهران که بخشی از آن در منطقه و بخشی دیگر در منطقه قرار دارد. این منطقه که پیش از این جزئی از باغات تهران به حساب می آمده است. و بیشتر به دلیل وجود گیاه پونه این اسم را به خود اختصاص داده است.. پونک که از غرب به جنت آباد شمالی و از جنوب به باغ فیض وصل می شود. وجود دانشگاه علوم و تحقیقات ، مجتمع تجاری بوستان، مجتمع تیراژه ، برج‌های مسکونی تجاری جام‌جم همت ، بوستان نهج البلاغه و دیوان عدالت اداری از جمله ساختمان های خاص این منطقه می باشند. پونک یکی از مناطق مشهور تهران می باشد که دارای فرهنگ و ساختار خاص خود می باشد.

یکی از بخش های سمبلیک غرب تهران که زمین های آن در سال توسط محمد علی نظام مافی خریداری شد و ساخت و ساز در آن نیز بعد از انقلاب اسلامی سرعت چشمگیری به خود گرفت. این محله که به سه بخش شمالی ، جنوبی و مرکزی تقسیم می شود از شمال به حصارک ، از شرق به پونک و از غرب به شهران ختم می شود. وجود بزرگراه همت ، باکری و باکری دسترسی به آن را برای تمامی ساکنین راحت کرده و آن ها می توانند در هر شرایطی با مناطق مد نظر خود رفت و آمد کنند.

از جدید ترین سازه های شهر تهران که در محله های غرب تهران قرار داشته و با وجود اینکه هنوز ساخت آن به اتمام نرسیده اما شهرتی جهانی پیدا کرده، ایران مال می باشد. در واقع نام ایران مال در خاورمیانه می درخشد و در کوتاه ترین زمان نگاه تمامی جهانیان را به خود اختصاص داد. ایران مال با داشتن مساحتی بسیار زیاد، به عنوان بزرگ ترین مجتمع تجاری خاورمیانه شناخته می شود و در درون آن، تعداد بسیار زیادی از امکانات، موزه ها، جاذبه های گردشگری، امکانات تفریحی، امکانات رفاهی، مراکز خرید و همچنین سینما ها و مجموعه های ورزشی وجود دارد. 


به نوعي ارتباط مشابه ارتباط تلفني مي‌گويند كه امكان مكالمه همزمان دو طرف مسير است.. تفاوت اين روش با روش يك طرفه نيز همين موضوع است.، چنان كه در روش يك‌طرفه در يك زمان تنها يكي از دو طرف ارتباطي مي‌تواند به مكالمه و ارسال پيام بپردازد و طرف ديگر تنها شنونده است..

قیمت و راهنمای خرید اینترنتی بهترین مارک انواع تجهیزات شبکه بی سیم برد کوتاه ارزان قیمت خانگی و انواع رادیو آنتن وایرلس برد بالای تجاری و صنعتی در این بخش در دسترس شما می‌باشند. انواع مودم روتر از رایج‌ترین تجهیزات مورد است.فاده برای منازل هستند. در حالیکه برای کاربردهای حرفه‌ای تجاری و صنعتی، انواع اکسس پوینت، روتر بی سیم برد بالا، رادیو آنتن قدرتمند و آمپلی فایر تقویت کننده برای افزایش برد وایرلس از رایج‌ترین تجهیزات مورد است.فاده می‌باشند.

DMR یک است.اندارد رادیویی دیجیتال برای کاربران شبکه های رادیویی حرفه ای PMR ( professional mobile Radio) می باشد که توسط موسسه است.اندارد مخابراتی اروپا ETSI (European Telecommunication standard Institute ) توسعه یافته و ارائه شده است. . این است.اندارد به صورت خاص شبکه های PMR آنالوگ موجود را هدف قرار داده تا بتواند مزایای سیستم های دیجیتال شامل کیفیت بالای مکالمات ، انتقال داده ها ، سرویس های تکمیلی ، بهره برداری بهینه از باند فرکانسی به همراه حفظ قابلیت پوشش شبکه های آنالوگ را با یک روش ساده و کم هزینه به کاربران ارائه نماید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر