فروش تجهیزات بیسیم و رادیویی در فیروزکوه

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با پرداخت کردن هزینه‌ای مناسب، می‌توانید در یکی از بهترین است.خرهای طبیعی اطراف تهران شنا کنید. کافی است. تصور کنید که شنا کردن در آب و هوایی خنک و به دور از شلوغی و دود و دم تهران، چه کیفی دارد تا همین حالا خود را برای این سفر آماده کنید.

غار بورنیک از چندین بخش تشکیل شده است.. در ابتدا و هنگام وارد شدن، وارد تالار اول که محل اصلی سکونت بوده، خواهید شد. رفتن به سایر قسمت‌ها و تالارهای بعدی غار، نیازمندی کمی مهارت کوه‌نوردی است. که ممکن است. هرکسی از پس آن برنیاید. بهترین زمان سفر به این غار نیز فصل‌های گرم سال است. که تمام مزارع و زمین‌های اطراف سرسبز شده‌اند و هوا نیز خنک است..

برای رسیدن به دریاچه آهنک با ماشین،‌ ابتدا باید به روستای سیمین دشت بروید و پس از آن، مسیری خاکی را یا باید دقیقه با ماشین و یا ساعت پیاده، طی کنید. ناگهان در میان بیابان، نیزاری کوچک را خواهید دید که دریاچه آهنک در دل آن پنهان شده است..


از اواسط قرن بیستم و با ظهور سیستم‌های کامپیوتری، شبکه‌های مخابراتی بیسیم آنالوگ، ماهواره‌های نظامی و ماهواره‌های ارتباطی و تلویزیونی، و در اواخر همین قرن، با ظهور شبکه‌های کامپیوتری، شبکه اینترنت و نهایتا شبکه‌های مخابراتی دیجیتال، است.فاده از طیف گسترده‌ای از امواج الکترومغناطیسی (شامل مادون قرمز، امواج رادیویی و امواج ماکروویو) برای ارتباطات داده‌ای بی سیم رواج یافت.

برخی از انواع آنتن وایرلس فقط فرستنده یا گیرنده هستند، برخی هم فرستنده و هم گیرنده می‌باشند. از این تجهیزات در تمامی سیستم‌های بی سیم فرستنده و گیرنده رادیویی و ماکروویو است.فاده می‌شود. در برخی از دستگاه‌ها، آنتن بیسیم یک مدار الکتریکی داخلی است. که در کنار برد الکترونیکی دستگاه با چیپست‌های رادیوی دستگاه در ارتباط بوده و سیگنال‌های ارسالی را به امواج رادیویی یا ماکروویو، و امواج دریافتی را به سیگنال‌های رادیویی قابل پردازش توسط چیپست رادیو آنتن تبدیل می‌کند. در انواع گوشی موبایل و تبلت از این نوع آنتن است.فاده می‌شود.

روتربردهای میکروتیک (MikroTik RouterBOARD) یک سری از محصولات شرکت میکروتیک؛ که فعال در زمینه تولید انواع رادیو روتر وایرلس می‌باشد؛ هستند. انواع روتربرد میکروتیک، همانگونه که از نامشان پیداست، یک رادیو هستند که به صورت برد الکترونیکی (معمولا دارای قاب یا جعبه نگهدارنده) و نیازمند به آنتن اکسترنال می‌باشند.



( فروش ) های دیگر