فروش تجهیزات بیسیم و رادیویی در لواسان

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لواسان که در اصطلاح عامیانه به آن، لواسون گفته می‌شود، در لغت به معنای محل برآمدن خورشید است.. در گذشته ایرانیان اعتقاد داشتند، آفتاب از پشت رشته کوه البرز طلوع می‌کند و از آن‌جایی‌که لواسان در غرب و جنوب‌ غرب کوه دماوند واقع شده، این نام را برایش انتخاب کردند.

یکی از تماشایی‌ترین جاهای دیدنی سفر لواسان روستایی به نام افجه است.. البته در اطراف لواسان روستاها و ییلاق‌های دیدنی کم نیست اما افجه دو ویژگی خاص دارد که همین دو ویژگی آن باعث شده گردشگران در سفر به لواسان تمایل زیادی برای بازدید از این روستا داشته باشند.

رفتن به درون غار در دل کوه‌ کمی شبیه به فیلم‌های ژانر وحشت هیجان شما را بر‌می‌انگیزد. فعالیت این موزه توسط است.اد ناصر هوشمند وزیری آغاز شد. آثاری که در موزه وجود دارند با هزینه شخصی است.اد وزیری و تحت نظر ایشان ساخته شده‌اند.


شبکه‌های وایرلس به دو صورت دایرکشنال تک جهته (Directional Wireless Network) و امنی دایرکشنال همه جهته (Omni-Directional Wireless Network) می‌باشند، که این خصوصیت وابستگی مستقیم به تجهیزات بیسیم مورد است.فاده در شبکه و همچنین فاصله کلاینت‌ها در چنین شبکه‌های دارد.

نکته مهم در است.فاده از این مودم ها توجه به پروتکل ارتباط باس اصلی است. .برای است.فاده در اتوماسیون صنعتی این رادیو مودم ها باید پروتکل ارتباطی باس ( مثلا مدباس و &#; ) را تغییر نداده و داده ها را با همان پروتکل و همان سرعت ( bit Rate ) منتقل کنند .

به نوعي ارتباط مشابه ارتباط تلفني مي‌گويند كه امكان مكالمه همزمان دو طرف مسير است.. تفاوت اين روش با روش يك طرفه نيز همين موضوع است.، چنان كه در روش يك‌طرفه در يك زمان تنها يكي از دو طرف ارتباطي مي‌تواند به مكالمه و ارسال پيام بپردازد و طرف ديگر تنها شنونده است..



( فروش ) های دیگر