مشاوره و اجرا تجهیزات بیسیم و رادیویی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


قیمت و راهنمای خرید اینترنتی بهترین مارک انواع تجهیزات شبکه بی سیم برد کوتاه ارزان قیمت خانگی و انواع رادیو آنتن وایرلس برد بالای تجاری و صنعتی در این بخش در دسترس شما می‌باشند. انواع مودم روتر از رایج‌ترین تجهیزات مورد است.فاده برای منازل هستند. در حالیکه برای کاربردهای حرفه‌ای تجاری و صنعتی، انواع اکسس پوینت، روتر بی سیم برد بالا، رادیو آنتن قدرتمند و آمپلی فایر تقویت کننده برای افزایش برد وایرلس از رایج‌ترین تجهیزات مورد است.فاده می‌باشند.

ریموت کنترل تلویزیون، ریموت دزدگیر خودرو، دستگاه‌ها و شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی، و تلفن‌های همراه؛ دستگاه‌ها و سیستم‌هایی هستند که از ارتباطات وایرلس است.فاده می‌کنند. اما امروزه بیشترین جاییکه با اصطلاح Wireless مواجه هستیم در بحث شبکه‌های بی سیم و دسترسی به اینترنت وایرلس می‌باشد که در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

از شبکه‌های بی سیم می‌توان در منازل، فروشگاه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، کتابخانه‌ها، مراکز تحقیقاتی، هتل‌ها و رستوران‌ها است.فاده نمود. در تمامی مکان‌های فوق، می‌توان امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت وایرلس را نیز فراهم نمود. یکی از چالش های اصلی اینترنت بیسیم، به کیفیت سرویس ( QoS ) ارایه شده برمی‌گردد. در صورتی که به هر دلیلی بر روی خط پارازیت ایجاد گردد، ممکن است. ارتباط ایجاد شده قطع و یا امکان است.فاده مطلوب از آن وجود نداشته باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر