فروش تجهیزات بیسیم و رادیویی در ورامین

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سال هجری، عمر، یکی از مأموران خود به نام نعیم بن مقرن را به ری می‌فرستد؛ در حالی که در آن زمان در ری سیاوخش خود را برای مبارزه با سپاه عرب آماده می‌کرد. در بین سپاهیان سیاوخش شخصی به نام رامی که با وی دشمنی داشته با مأمور عمر در روستای کوچک قوهه که در شمال غربی شهر ورامین واقع است. ملاقات می‌کند و مأمور عمر هم سپاهی را در اختیار وی می‌گذارد و مسلمانان ورامین را فتح کردند.

روستای قلعه بلند یکی از روستای‌های تفریحی و زیبا در بخش جوادآباد شهرستان ورامین است.. این روستا بنایی به نام قلعه بلند را در خود جای می‌دهد که مربوط به دوره صفوی است. و در سال ۸ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید.

یکی از مکان‌های طبیعی و بکر شهرستان ورامین، دشت ورامین است.. این دشت در ناحیه کویر مرکزی ایران و در کیلومتری جنوب‌شرقی تهران قرار دارد. دشت ورامین یکی از حاصل‌خیزترین زمین‌های کشاورزی است.ان تهران به حساب می‌آید و بسترگاه کشت بسیاری از سبزیجات و صیفی‌جات پایتخت است.. آب مورد نیاز برای کشاورزی در دشت ورامین از رودخانه‌ جاجرود (یکی از مهم‌ترین رودخانه‌های است.ان تهران) تامین می‌گردد. بازدید از دشت ورامین برای عموم آزاد است. و شما می‌توانید در روزهای آخر هفته به این دشت مراجعه کنید و از طبیعت بی‌نظیر آن لذت ببرید.


اگر به تازگی بیسیم واکی تاکی خریداری کردید یا قصد خرید بیسیم دارید، ما در این مقاله به نحوه است.فاده از بیسیم واکی تاکی پرداختیم، با ما همراه باشید. بیسیم واکی تاکی وسیله ارتباطی است. که امکان برقراری ارتباط پایدار در فواصل نه‌ چندان طولانی را برای افراد و گروه‌ها فراهم...

برای ایجاد لینک‌های طولانی تا کیلومتر و حتی کیلومتر و بالاتر از انواع روتر بی سیم بدون آنتن است.فاده می‌شود و با یک آنتن وایرلس قدرتمند (سالید دیش، فلت پنل یا غیره) امکان ایجاد لینک رادیویی برد بلند فراهم می‌گردد. هزینه ایجاد این لینک‌های رادیویی نسبتا زیاد است. و معمولا نیاز به دکل‌های بسیار مرتفع برای مقابله با مشکل قوس یا انحنای زمین در فواصل طولانی می‌باشد.

شارژرهای وایرلس با است.فاده از سیم پیچ های مخصوص امواج الکترومغناطیسی برد کوتاه ولی قدرتمند تولید می‌کنند که این امواج توسط بردهای الکترونیکی مخصوص درون گوشی‌های موبایل با قابلیت Wireless Charging دریافت شده و به جریان الکتریکی تبدیل شده و نهایتا شارژ شدن باتری تلفن همراه را به همراه خواهند داشت.



( فروش ) های دیگر