مشاوره و اجرا تجهیزات بیسیم و رادیویی در ورامین

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از غذاهای سنتی و پرطرفدار شهرستان ورامین، اشکنه ورامینی است.. این غذای سنتی توسط مردم محلی برای روزهای سرد زمستان تهیه می‌شود. اشکنه ورامینی از مواد اصلی شامل پیاز، گوجه، سیب‌زمینی، شنبلیله و تخم‌مرغ است.فاده می‌گردد.

یکی دیگر از غذاهای سنتی و پرطرفدار شهرستان ورامین، اشکنه ورامینی است.. این غذای سنتی توسط مردم محلی برای روزهای سرد زمستان تهیه می‌شود. اشکنه ورامینی از مواد اصلی شامل پیاز، گوجه، سیب‌زمینی، شنبلیله و تخم‌مرغ است.فاده می‌گردد.

تالاب بند علی خان در ۵ کیلومتری جنوب شهرستان ورامین قرار دارد. این تالاب فصلی، در فصول گرم سال به‌صورت باتلاق درمی‌آید و گاهی خشک می‌شود؛ اما در پاییز و زمستان، مملو از آب می‌شود و پرندگان مهاجر را به سوی خود جذب می‌کند. این تالاب زیستگاه و محل زمستان‌گذرانی پرندگانی همچون اردک‌های سرسبز، خوتکا، غازها، آبچلیک‌های پاسبز و پاسرخ و فیلوش است. و بیش از همه در آن چنگر یافت می‌شود. وجود نی که در محیط آب شیرین رشد می‌کند، نشان از تصفیه خود‌به‌خود آب در این تالاب دارد.


شبکه محلی LAN که به اترنت (Ethernet) هم معروف است.، برای دسترسی به اینترنت و اتصال دستگاه‌های دیجیتال یک مکان (از قبیل خانه، دفتر کار، فروشگاه، شرکت، کارخانه، اداره، مدرسه و دانشگاه) به یکدیگر، از طریق کابل شبکه؛ با است.فاده از پورت LAN و سوکت RJ؛ در قالب است.اندارد IEEE . کاربرد دارد. در شبکه‌های محلی کابلی LAN از انواع کابل شبکه، پچ کورد، پچ پنل، هاب سوییچ، سوییچ و

فرض کنیم در شبکه ای که یک عدد Master دارد برای راه اندازی چند تجهیز اتوماسیون است.اندارد که در فاصله دور نسبت به Master قرار دارند ، و قرار است. روی باس دو سیمه RS به هم متصل شوند ، کافی است. یک عدد رادیو مودم صنعتی MHz به شبکه متصل به Master وصل شود و مودم دیگر به شبکه متصل به تجهیزات .حال این دو شبکه به صورت بی سیم به هم متصل بوده و یک شبکه محسوب می شوند .

شرکت آفرینش سامانه مهر به عنوان نماینده شرکت هایترا در ایران به ارائه انواع تجهیزات رادیویی دستی، خودرویی و رپیترها تحت است.اندارهای TETRA و همچنین راهکارهای ارتباطی مختلف مبتنی بر این است.اندارد می‏پردازد.[/fusion_text][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=&#;_&#; last=&#;yes&#; spacing=&#;yes&#; center_content=&#;no&#; hide_on_mobile=&#;no&#; background_color=&#;&#; background_image=&#;&#; background_repeat=&#;no-repeat&#; background_position=&#;left top&#; hover_type=&#;none&#; link=&#;&#; border_position=&#;all&#; border_size=&#;px&#; border_color=&#;&#; border_style=&#;&#; padding=&#;&#; margin_top=&#;&#; margin_bottom=&#;&#; animation_type=&#;&#; animation_direction=&#;&#; animation_speed=&#;.&#; animation_offset=&#;&#; class=&#;&#; id=&#;&#;][fusion_title size=&#;&#; content_align=&#;center&#; style_type=&#;default&#; sep_color=&#;&#; margin_top=&#;&#; margin_bottom=&#;&#; class=&#;&#; id=&#;&#;]سیستم های رادیویی DMR[/fusion_title][fusion_imageframe lightbox=&#;no&#; lightbox_image=&#;&#; style_type=&#;none&#; hover_type=&#;none&#; bordercolor=&#;&#; bordersize=&#;px&#; borderradius=&#;&#; stylecolor=&#;&#; align=&#;none&#; link=&#;http://www.hytera.com/en/category/pageNumber=&#; linktarget=&#;_self&#; animation_type=&#;&#; animation_direction=&#;down&#; animation_speed=&#;.&#; animation_offset=&#;&#; hide_on_mobile=&#;no&#; class=&#;&#; id=&#;&#;]



( مشاوره و اجرا ) های دیگر