مشاوره و اجرا تجهیزات بیسیم و رادیویی در پردیس

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.

مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 

در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.


در ارتباطات بیسیم شبکه‌های Wireless LAN IEEE . از امواج مایکروویو با فرکانس‌های .GHz و GHz که جزو فرکانس‌های آزاد (بدون نیاز به مجوز از سازمان تنظیم مقررات رادیوی، البته برای فواصل کوتاه) هستند است.فاده می‌شود. معمولا پهنای باند مصرفی این شبکه‌ها MHz و یا MHz بنابر کانفیگ و نوع تنظیمات سیستم می‌باشد.

نگهداری بیسیم و واکی تاکی بیسیم و واکی تاکی یک دستگاه الکترونیکی حساس است. که باید با احتیاط با آن رفتار شود. با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، هزینه زیاد تامین و تعمیرات بیسیم و کمبود قطعات اصلی لازم است. که مواردی را جهت حفظ بیسیم خود در نظر داشته باشید که باعث افزایش...

فرکانس کاری موج حامل (carrier) این مدل از رادیو مودم صنعتی MHz است. که در کانال مختلف از MHz تا MHz قابل انتخاب است..این به آن معناست که با است.فاده از این رادیو مودم صنعتی میتوان در یک شهرک هم زمان شبکه صنعتی مجزا راه‌اندازی کرد به طوری که داده های هر شبکه بدون اختلال در شبکه های دیگر ، رد و بدل شوند .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر