مشاوره و اجرا تجهیزات بیسیم و رادیویی در پیشوا

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن


واژه وایرلس(بی سیم) پس از اختراع تلگراف بی‌سیم و در مقابل مخابرات باسیم (Wired Communication) ابداع شد. بی‌سیم‌ها انواع گوناگونی دارند که در کاربردهای مختلف رسانه‌ای، صنعتی، نظامی، تفریحی، و در باندهای فرکانسی و توان‌های ارسال و دریافت متفاوت در کاربردهایی مانند تلفن سلولی، سامانه موقعیت‌یاب جهانی، دستگاه‌های کنترل از راه دور، صفحه کلید بی‌سیم و تلویزیون ماهواره‌ای مورد است.فاده قرار دارند.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

این  مودم های دارای سیستم هوشمند فشرده سازی اطلاعات (data_compression) است..با است.فاده از این قابلیت ، علاوه بر اینکه سرعت انتقال اطلاعات بی سیم افزایش یافته و زمان ارسال نیز کم میشود ، داده های فشرده موجود در امواج برای گیرنده های غیر مجاز کاملا بی معنی بوده و اطلاعات تا حدود زیادی محرمانه خواهد بود . البته این ترنسیور دارای سامانه مخصوص کدگذاری در فرستنده و کدگشایی در گیرنده نیز هست و اصطلاحا دو لایه امنیت دارد .تمام اطلاعات ورودی به رادیو وایرلس صنعتی قبل از ارسال کدگذاری میشوند. به گونه ای که فقط توسط همین مدل قابل کدگشایی خواهد بود .با است.فاده از سامانه (data_encryption) ، داده های شبکه صنعتی کاملا محرمانه بوده و ارتباط با سایر تجهیزات اتوماسیون صنعتی ، تنها از طریق همین مدل از رادیومودم ها میسر خواهد بود . بنابراین سایر تجهیزات غیرمجاز ، امکان دریافت و مشاهده این اطلاعات را نداشته و همچنین داده های قابل قبول جدیدی نیز نمی توانند ارسال کنند . به همین دلیل این شبکه صنعتی بی سیم غیر قابل نفوذ خواهد بود .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر