مشاوره و اجرا تجهیزات بیسیم و رادیویی در چهاردانگه

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.


بر خلاف رادیوهای نیازمند آنتن اکسترنال، رادیوهای یکپارچه‌ی آنتن دار از قدرت و قیمت کمتری برخوردارند و معمولا از آنها برای ایجاد لینک‌های رادیویی کوتاه‌تر از و یا نهایتا کیلومتر است.فاده می‌شود. برای نصب این تجهیزات شبکه وایرلس معمولا به دکل‌های خیلی مرتفع نیاز نیست، مگر اینکه در مراکز شهری، با ساختمان‌های بلند یا در مراکز غیرشهری با درختان بلند و تپه‌هایی در مسیر ایجاد لینک روبرو باشید. در اینصورت باید از دکل‌های مرتفع بر روی ساختمان‌های بلند یا برج‌های مسکونی، تجاری یا رادیویی است.فاده کنید.

استفاده دیگر رادیو مودم ها برنامه نویسی PLC و HMI هایی است. که قابلیت پراگرام شدن از طریق RS یا RS دارند .علاوه بر برنامه ریزی (Programming) تجهیزات اتوماسیون صنعتی ، می توان قابلیت عیب یابی برنامه و یا بارگیری و بارگذاری نرم افزار موجود را نیز انجام داد .در تجهیزاتی که نیاز به مانیتورینگ و نظارت بر عملیات را دارند می توان با است.فاده از رادیو مودم ها تجهیزات را از راه دور کنترل نموده و مانیتور و نظارت کرد .

شبکه محلی LAN که به اترنت (Ethernet) هم معروف است.، برای دسترسی به اینترنت و اتصال دستگاه‌های دیجیتال یک مکان (از قبیل خانه، دفتر کار، فروشگاه، شرکت، کارخانه، اداره، مدرسه و دانشگاه) به یکدیگر، از طریق کابل شبکه؛ با است.فاده از پورت LAN و سوکت RJ؛ در قالب است.اندارد IEEE . کاربرد دارد. در شبکه‌های محلی کابلی LAN از انواع کابل شبکه، پچ کورد، پچ پنل، هاب سوییچ، سوییچ و



( مشاوره و اجرا ) های دیگر