فروش تجهیزات جوشکاری و هویه در شمال تهران

Welding and soldering equipment-1
Welding and soldering equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شاید کمتر تهرانی باشد که یک بار کوه درکه را بالا نرفته باشد. درکه در اصل به معنی دره کوچک است. و مرتفع ترین نقطه آن متر ارتفاع دارد. این محله از آنجایی که تلفیقی از بافت بسیار سنتی و مدرن آن بسیار خاص است.. در بخشی از این محله خانه های بسیار گران قیمت و در بخشی دیگر خانه های نه چندان گران قیمت قرار دارد که از این نظر در شمال تهران شرایط منحصر به فردی را دارا می باشد.

بازار بزرگ تجریش با آن همه رنگ و لعاب و نزدیکی به امامزاده صالح دو دلیل اصلی برای شلوغ بودن و پررفت‌وآمد بودن محله تجریش در تهران هستند. البته که مراکز خرید مدرن، پاساژها و دسترسی آسان به این خیابان در پررفت‌وآمد بودنش بی‌تأثیر نیستند. تمام این شرایط و ویژگی‌ها محله تجریش را از هر نظری برای اقامت بلندمدت و یا کوتاه‌مدت مناسب می‌کند.

نیاوران به عنوان بخشی از منطقه شهرداری تهران از غرب با محله معروف و پر رفت‌وآمد تجریش، از شرق با محله خوش آب‌وهوای دارآباد، از جنوب با فرمانیه و از شمال با یکی از دیدنی‌ترین چشم‌اندازهای پایتخت یعنی ارتفاعات کلک‌چال در ارتباط است..


تجهیز جوش ارائه دهنده انواع ملزومات جوش کاری ، وارد کننده انواع الکترود جوشکاری هیوندای، الکترود جوشکاری سورکس، الکترود جوشکاری تاچ ولد، الکترود جوشکاری ایساب، انواع سیم جوش است.نلس است.یل وپودرجوش و زیرپودری آما انواع الکترودهای جوشکاری: نمره . ، نمره ، نمره ، نمره آما ، میکا ، یزد ، پارس ، اعتماد،یزد ، چیتا ، رویال،ام تی

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

فروشگاه دستگاه جوش و جشکاری آریا فروشنده مستقیم دستگاه جوش آراد و خدمات گارانتی دستگاه جوش اراد در ایران . فروش دستگاه جوش آرگون AC/DC , دستگاه جوش پروتک , جوش آلومینیوم و فروش دستگاه و متلغات جوش و برش آرگون , برش پلاسما , CO , رکتیفایرهای اینورتر-جوش زیر پودری -استات ولد و واردات و پخش اینورتر جوشکاری .واردات و توزیع انواع سیم جوش CO سایز های . و . و .



( فروش ) های دیگر