فروش تجهیزات جوشکاری و هویه در شهر جدید اندیشه

Welding and soldering equipment-1
Welding and soldering equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود


کارخانه ایلدیز ترکیه تولید کننده محصولات و تجهیزات جوش و برش هواگاز، تجهیزات تنظیم و توزیع فشار ( رگلاتور و مانومتر ) و محصولات ایمنی هواگاز و… می باشد که سری گرمکن های متنوعی تولید می کند. محصولات این شرکت با بالاترین کیفیت ممکن و قیمت رقابتی ارائه می شود و به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی در کشور های اروپایی و آسیایی دارد.

فروشگاه کالای جوش آریا بورس فروش انواع الکترود کربن است.یل و فروش است.نلس است.یل و فروش آلومینیوم، چدن و آلیاژ الکترود پایه نیکل و فروش پایه کبالت و فروش پایه تیتانیوم و فروش پایه مس و فروش پایه تنگستنالکترود اینکونل و مونل.فروش الکترود، سیم جوش و فیلر ایرانی برند فروش الکترود آما، فروش الکترود میکا، فروش الکترود پارس و فروش الکترود یزد و الکترود کربن است.یل، است.نلس است.یل، آلومینیوم، چدن و آلیاژیالکترود پایه نیکل، پایه کبالت، پایه تیتانیوم، پایه مس، پایه تنگستنالکترود اینکونل و مونل

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( فروش ) های دیگر