فروش تجهیزات جوشکاری و هویه در شهر ری

Welding and soldering equipment-1
Welding and soldering equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:


برای ذوب و جوشکاری قلع و سایر فلزات با دمای ذوب پایین از انواع هویه است.فاده می شود . هویه گازی ایلدیز ترکیه کد برای این منظور تولید کرده که سری هویه به وزن و یا گرم است. . با توجه به نیاز مصرف کننده هر کدام از این هویه های گازی قابل است.فاده است..

تجهیز جوش ارائه دهنده انواع ملزومات جوش کاری ، وارد کننده انواع الکترود جوشکاری هیوندای، الکترود جوشکاری سورکس، الکترود جوشکاری تاچ ولد، الکترود جوشکاری ایساب، انواع سیم جوش است.نلس است.یل وپودرجوش و زیرپودری آما انواع الکترودهای جوشکاری: نمره . ، نمره ، نمره ، نمره آما ، میکا ، یزد ، پارس ، اعتماد،یزد ، چیتا ، رویال،ام تی

کالا جوش آریا ، جوش و برش آراد کننده مدرنترین دستگاه های جوش و برش آرگون، Co، پلاسما و رکتیفایر و وارد کننده و تامین کننده کلیه ملزومات، دستگاهها و تورچ های جوشکاری و برشکاری قیمت دستگاه جوش دنیای جوش و برش و فروش انواع ادوات جوشکاری و الکترود جوشکاری به قیمت عمده در کالا جوش آریا جوش و برش سوان شرکت صنایع جوش و برش کارا اراک شرکت جوش و برش کارا اراک گام الکتریک ابزار جوش لیست قیمت دستگاه جوش آرگون ابزار جوش و برش



( فروش ) های دیگر