فروش تجهیزات جوشکاری و هویه در قرچک

Welding and soldering equipment-1
Welding and soldering equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر قرچک، از محله های مختلفی تشکیل شده است. که هر کدام از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی متفاوت هستند. اما در مجموع باید بگوییم که امکانات رفاهی و تفریحی قرچک تهران، مطلوب است.. زیرا در سال های اخیر و با رشد جوامع شهری در است.ان تهران، هر یک از محله ها و شهرستان های تابع تهران نیز رشد کرده اند و از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی و فرهنگی، فوق العاده هستند.

همچنین، در قرچک تهران می توان به مسجدها و حسینیه های مختلفی دسترسی داشت. والدینی که بچه های کوچک دارند، نباید نگران ثبت نام مدرسه های آن ها در محله های مختلف قرچک باشند. زیرا قرچک تهران دارای مدرسه های متنوع دخترانه و پسرانه است..

در دوران جنگ هشت ساله جنگ ایران و عراق نیز محله‌هایی از این شهر میزبان شیعیان عراقی بود که به ایران مهاجرت کرده بودند. قرچک به دلیل خاک مرغوب، همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد. در قرچک مهاجران محله خاص خود را دارند و علاوه بر زبان فارسی به گویش‌های و زبان‌های قومی خویش سخن می‌گویند. مسجدها و حسینیه‌های زیادی در این شهر وجود دارد که ذیل اسم مسجد، نام منطقه‌ای که مردم آن محله از آنجا مهاجرت نموده‌اند، نوشته شده‌ است. و در سال‌های اخیر نیز میزبان جمعیت سرریز تهران بوده‌است.


فروشگاه اینترنتی آیسان ،آیسان مارکت ،ارایه دهنده تجهیزات ایمنی وآتشنشانی ،انواع کنترلرهای دماورطوبت و...،هشداردهنده های نشت گاز صنعتی وخانگی ،کالای دیجیتال،صنایع دستی،شیرچشمی آب،شیربرقی قطع کن گاز ،دریچه های تامین هوای است.اندارد،شیر حساس به زلزله وپوششهای ضدحریق برای کاربرد های مختلف با آدرس www.aysan-market.com

فروش انواع ادوات جوشکاری و برش و تامین انواع الکترود جوشکاری و فروش ویژه ی انواع الکترود و سیم جوش و پودر جوشکاری و انواع الکترود های: • الکترود آما و میکا قطر / – / – • الکترود آما و میکا / – / – • الکترود آما و میکا / – / – • الکترود میکا / – / – • الکترود MT قطر / – / – • الکترود چدن آما • الکترود آلومینیوم آما • انواع الکترودهای است.یل --- آما • الکترود است.یل --- هیوندایHYUNDAI و فروش انواع الکترود های معمولی و مخصوص

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( فروش ) های دیگر