فروش تجهیزات جوشکاری و هویه در لواسان

Welding and soldering equipment-1
Welding and soldering equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


خرید خانه در محله لواسان تهران با توجه به نوع خانه آپارتمان یا ویلایی بودن آن، رویکرد متفاوتی را می‌طلبد. آپارتمان یا ویلا می‌تواند در محله‌های مجتمع مانند و مسکونی قرار داشته باشد. یا حتی در کوچه‌ای کوچک یا تپه‌ای دور افتاده در طبیعت قرار داشته باشد.

غار موزه وزیری، اولین غار موزه خصوصی ایران محسوب می‌شود که در دل کوه‌های لواسان قرار دارد و آثار آن با مواد بازیافتی ساخته شده‌اند. این موزه‌ به همت و با هزینه شخصی مرحوم ناصر هوشمند وزیری، از مجسمه‌سازان طراز اول کشور، در سال ۸ تاسیس شد. آثار موزه شامل طیف وسیعی از هنرهای تجسمی نظیر مجسمه‌های عجیب و غریب با جنس‌های متفاوت، سردیس‌ مشاهیر، انواع و اقسام شطرنج‌های دوران مختلف و... می‌شود. فضای داخلی غار موزه وزیری از بخش‌های مختلفی همچون کارگاه مجسمه‌سازی، کارگاه صنایع‌دستی، گالری هنرهای تجسمی و غیره تشکیل شده است..

اگر بخواهیم واژه لواسان را دقیق‌تر بررسی کنیم، باید گفت لواسان از دو بخش لو و آسان تشکیل شده است.. «لو» به معنای لبه و تیغه کوه و «آسان» به معنای بالا آمدن و بلند شدن است.. جالب است. بدانید در بعضی از کتاب‌های تاریخی، لواسان را با نام کوشک‌دشت یعنی دشتی با کاخی در میانه آن نامیده‌اند.


کارخانه ایلدیز ترکیه تولید کننده محصولات و تجهیزات جوش و برش هواگاز، تجهیزات تنظیم و توزیع فشار ( رگلاتور و مانومتر ) و محصولات ایمنی هواگاز و… می باشد که سری گرمکن های متنوعی تولید می کند. محصولات این شرکت با بالاترین کیفیت ممکن و قیمت رقابتی ارائه می شود و به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی در کشور های اروپایی و آسیایی دارد.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

کالا جوش آریا ، جوش و برش آراد کننده مدرنترین دستگاه های جوش و برش آرگون، Co، پلاسما و رکتیفایر و وارد کننده و تامین کننده کلیه ملزومات، دستگاهها و تورچ های جوشکاری و برشکاری قیمت دستگاه جوش دنیای جوش و برش و فروش انواع ادوات جوشکاری و الکترود جوشکاری به قیمت عمده در کالا جوش آریا جوش و برش سوان شرکت صنایع جوش و برش کارا اراک شرکت جوش و برش کارا اراک گام الکتریک ابزار جوش لیست قیمت دستگاه جوش آرگون ابزار جوش و برش



( فروش ) های دیگر