مشاوره و اجرا تجهیزات روشنایی در اسلامشهر

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..

گروه ورزش شهریاریها : ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا با دو گلی که شنبه شب وارد دروازه بتیس نمود توانست رکورد گلزنی گردمولر در یک سال را پشت سربگذارد. لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا یکشنبه شب توانست تا در دیدار تیمش مقابل بتیس در شهر سویا، با به ثمر رساندن دو گل از رکورد […]

وسعت شهرستان در حدود ۵ کیلومتر مربع است. و دارای بخش، دهستان و روستا است.. این شهرستان در منطقه دشت آبرفتی جنوب غربی تهران واقع شده و ارتفاع آن از سطح دریا در حدود یا ۵ متر است.. شهرستان، قطارشهری در حال احداث دارد.


شرکت صنایع روشنایی سایان الکتریک در سال در امتداد بیش از یک دهه فعالیت تخصصی در صنعت روشنایی و با ایده ی افزایش سطح کیفی محصولات داخلی و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه متولد شد و تا کنون هر روز تلاش کرده است. چراغی روشن کند که با طبیعت مهربان باشد، مطابق نیاز مشتری بوده و همواره در تعادل میان کیفیت و قیمت قرار بگیرد. سبد تولیدات سایان الکتریک حاوی مجموعه محصولاتیست که قادر است. از نظر فنی، زیبایی شناسی و متریال به کار رفته رضایت کلیه فعالان حوزه ساخت و ساز از جمله متخصصین برق، طراحان روشنایی، آرشیتکت ها، مهندسین عمران و ... را همزمان جلب نماید

وقتی برای تعویض لامپی که سوخته  به  مغازه الکتریکی  رجوع میکنیم و از فروشنده مغازه تقاضا میکنیم یک لامپ نو به ما بدهد. نکته ی قابل توجه این است. که اگر خریدار اطلاعاتی در مورد روشنایی نداشته باشد قطعا با هزینه زیاد ، لامپی را  میخرد که یا  کیفیت خوبی ندارد و یا شدت نور لامپ  برای مکان  مناسب نباشد. در اینجا دانستن مواردی در این باره به ما کمک زیادی می کند. شار نوری جزو  ویژگی های  یک لامپ است. و در کاتالوگ لامپ  قابل مشاهده است.. هر قدر لامپ حاوی  لومن بیشتری باشد یعنی شامل  روشنایی بیشتری است..  به طور  مثال به  شار نوری لامپهای زیر توجه کنید.
لامپ  وات LED مارک AEG     لومن
لامپ وات کم مصرف یا مهتابی     لومن 
لامپ خیابانی وات سدیم فشار بالا      لومن 
لامپ وات متال هالید است.ادیوم     ، لومن 
لامپ وات معمولی حبابی 
     لومن

شرکت نام نوران صنعت ایرانیان که نام خود را به شرکت هادی برق الماس تغییر داد، از جمله بهترین شرکت های روشنایی در ایران است. که توانسته است. با توجه به تجربه و تخصص دیرینه خود ، در تولید تجهیزات روشنایی از جمله کالای برق شایلین و البرز اقدام نموده و مطابق با است.انداردهای جهانی عمل کرده و در این عرصه، محصولاتی قابل رقابت با برترین مارک های جهانی به بازار راهی نماید. این شرکت از مطرح ترین تولید کنندگان انواع تجهیزات روشنایی صنعتی است. که انواع چراغ های تونلی، جعبه های مینیاتوری و دیگر محصولات و تجهیزات روشنایی را شامل می شود که همواره در حال توسعه و گسترش صنایع روشنایی برتر خود می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر