فروش تجهیزات روشنایی در بازار لاله زار

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شیک بودن فریم و قاب های تجهیزات روشنایی از جمله قاب پروژکتور باعث می شود که حتی در هنگام خاموش بودن نیز بخشی از دکور محیط به شمار آیند، بنابراین هنگام تهیه آن ها باید علاوه بر شکل و رنگ به قاب و فریم آن ها نیز دقت کرد. در رابطه با پروژکتور می توان برای هریک، قاب پروژکتور مخصوص خودش را مورد است.فاده قرار داد. موضوع اصلی در بکارگیری قاب پروژکتور ها این است. که توسط آن ها، اگر خود لامپ با نقصی مواجه شود یا بسوزد، می توان صرفا لامپ جدید گرفته و جایگزین لامپ قبلی کرد و قاب آن با نقصی روبرو نمی شود. برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد

روشنایی و الکتریک یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین زمینه های برق است.. در واقع هر کدام از تجهیزات روشنایی و الکتریکی که در این دسته قرار می گیرند، بطور مستقیم یا غیر مستقیم با جان و مال شما در ارتباط هستند. به همین دلیل بهتر است. به طور کلی این محصولات را به خوبی بشناسید تا بتوانید خوب و بد آن ها را شناسایی کرده و از سوی دیگر تشخیص دهید که کدام محصول و با چه شرایطی از نظر کشور سازنده، برند، قیمت و گارانتی برای کار شما مناسب است..

بیشترین مورد است.فاده از این دسته چراغ‌ها، مربوط به فضاهایی با کاربری مسکونی، تجاری (پاساژها و مغازه‌ها)، تالارها، لابی هتل‌ها، فضاهای اداری و غیره می‌باشد. چراغ‌های دانلایت جدا از وظیفه اصلی‌شان یعنی تأمین نور عمومی مورد نیاز، امروزه از لحاظ ظاهری نیز اهمیت پیدا کرده و در نمونه‌های به‌روز شده، تا حدی به چراغ‌های دکوراتیو با نور موضعی نزدیک شده‌اند.



( فروش ) های دیگر