مشاوره و اجرا تجهیزات روشنایی در بازار لاله زار

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بیشترین مورد است.فاده از این دسته چراغ‌ها، مربوط به فضاهایی با کاربری مسکونی، تجاری (پاساژها و مغازه‌ها)، تالارها، لابی هتل‌ها، فضاهای اداری و غیره می‌باشد. چراغ‌های دانلایت جدا از وظیفه اصلی‌شان یعنی تأمین نور عمومی مورد نیاز، امروزه از لحاظ ظاهری نیز اهمیت پیدا کرده و در نمونه‌های به‌روز شده، تا حدی به چراغ‌های دکوراتیو با نور موضعی نزدیک شده‌اند.

به جرات می توان گفت این یکی از تصمیم های مهم در زندگی شما است.. فرض کنید سر کار هستید و خانه شما بخاطر کیفیت بد لوازم الکتریکی یا روشنایی اتصالی کرده و آتش می گیرد! البته که این اتفاق در موارد نادری می افتد اما یک لحظه خودتان را در این شرایط تصور کنید.

علاوه برکارخانجات، صف های تولید، مراکز ورزشی و باشگاه ها، خزانه ها و انبار ها و غیره محیط هایی هستند که بسته به مساحت آن ها مسئله روشنایی و ذخیره انرژی در آن ها بسیار مهم شمرده می شود. از این رو بیشتر چراغ های صنعتی که از فناوری ال ای دی به منظور روشنایی بهرمندند، برای این محیط ها مورد است.فاده قرار می گیرند زیرا چراغ های صنعتی ال ای دی تقریبا برابر کمتر از سایر چراغ های قدیمی انرژی مصرف می کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر