فروش تجهیزات روشنایی در بومهن

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.


گروه دایانو تولیدکننده و عرضه کننده انواع تجهیزات روشنایی از جمله قاب چراغ های خیابانی ، والواشرها ، سیم لحیم، چسب سیلیکون و … می باشد. ما در صددیم تا بهترین کیفیت را به شما مشتریان عزیز ارائه کنیم. برای مشاوره تخصصی با همکاران ما و یا خرید انواع تجهیزات روشنایی با ما تماس بگیرید.

یکی دیگر از مجموعه های موفق در عرصه تجهیزات روشنایی ، کالای برق درودیان است. که با تجربه و تخصص خود در صنایع روشنایی برتر ، به یکی از تامین و تولید کنندگان مطرح تبدیل شده و نامی آشنا در لیست بهترین شرکت های روشنایی در ایران را به خود اختصاص داده است..

واحد اندازه گیری شار نوری  لومن (lm) است. در واقع میزان  نوری  که از یک چشمه نقطه ای به شدن یک کاندلا داخل مخروطی به زاویه راس یک استرادیان  ساطع میشودلومن نام دارد.کل نور خارج شده از یک منبع نور در هر ثانیه یک لومن یا یک واحد توان نوری (Luminous Flux) نام دارد که آن را با. فی [Φ ]  نمایش می دهند.



( فروش ) های دیگر