مشاوره و اجرا تجهیزات روشنایی در بومهن

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..


چراغ‌های خطی به تدریج جایگاه ویژه‌ای در نورپردازی مدرن و اکونومیک پیدا می‌کنند تا جایی که بسیاری، توسعه امروزه است.فاده از چراغ‌های LED (حداقل با سرعت بسیار زیاد کنونی) را نتیجه توسعه چراغ‌های خطی LED می‌دانند. چراغ‌های خطی را می‌توان نسل جدید چراغ‌های فلورسنت دانست با این مزیت که هم‌اکنون هم می‌توان است.فاده‌هایی که قبلا از لامپ‌های فلورسنت می‌شد را با صرفه اقتصادی بسیار بالاتر داشت، و همچنین با است.فاده از چراغ‌های خطی به‌هم‌پیوسته طرح‌های بی‌نظیری روی سقف یا دیوار اماکن مختلف به صورت توکار و روکار ایجاد نمود. امروزه حتی از این چراغ‌ها در تولید لوستر نیز است.فاده می‌شود.

شرکت مهندسی آلتون رای فعالیت خود را با هدف پاسخ گویی به تقاضای بازار در عرصه صنایع روشنایی برتر در منطقه و در سطح جهان، از سال آغاز نموده و توانسته است. با بهره مندی از بخش تحقیق و توسعه خود، محصولات و تجهیزات روشنایی را تا سطح ممتاز، ارتقاء دهد.

وقتی برای تعویض لامپی که سوخته  به  مغازه الکتریکی  رجوع میکنیم و از فروشنده مغازه تقاضا میکنیم یک لامپ نو به ما بدهد. نکته ی قابل توجه این است. که اگر خریدار اطلاعاتی در مورد روشنایی نداشته باشد قطعا با هزینه زیاد ، لامپی را  میخرد که یا  کیفیت خوبی ندارد و یا شدت نور لامپ  برای مکان  مناسب نباشد. در اینجا دانستن مواردی در این باره به ما کمک زیادی می کند. شار نوری جزو  ویژگی های  یک لامپ است. و در کاتالوگ لامپ  قابل مشاهده است.. هر قدر لامپ حاوی  لومن بیشتری باشد یعنی شامل  روشنایی بیشتری است..  به طور  مثال به  شار نوری لامپهای زیر توجه کنید.
لامپ  وات LED مارک AEG     لومن
لامپ وات کم مصرف یا مهتابی     لومن 
لامپ خیابانی وات سدیم فشار بالا      لومن 
لامپ وات متال هالید است.ادیوم     ، لومن 
لامپ وات معمولی حبابی 
     لومن



( مشاوره و اجرا ) های دیگر