فروش تجهیزات روشنایی در جنوب تهران

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه تهران دارای محله هایی با بافت قدیمی، مانند سایر محله های جنوب تهران است. که سابقه ی شکل گیری  این منطقه را سال تخمین زده اند؛ این منطقه سالها در حاشیه ی تهران بوده و در دهه های اخیر در محدوده ی شهری تهران و محله های جنوب تهرانجای گرفته است..

یکی دیگر از اماکن تاریخی و گردشگری در محله های جنوب تهران که بیش از سال قدمت دارد برج طغرل است.. این برج اثری ارزشمند از دوره سلجوقیان است. و احتمال میرود در زمان انتقال پایتخت ایران از نیشابور به ری بنا گردیده است.. برخی محل دفن طغرل را نیز در همین بنا میدانند،سازنده ی این برج ابراهیم خواص است. که محل دفن او نیز در ضلع شمالی همین برج واقع شده است..

به واسطه داشتن بافت قدیمی و نیاز به نوسازی در جنوب تهران و نیاز به بازسازی این بافت ، تعداد املاک کلنگی و مالکان مایل به مشارکت و نوسازی ساختمان ها روز به روز افزایش میابد . برای آشنایی با برترین سازندگان جنوب تهران و یافتن خانه های کلنگی در این بخش از تهران به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمایید . 


صنایع روشنایی اسکار از دیگر شرکت های موفق صنایع روشنایی برتر است. که است.فاده از مواد اولیه مرغوب را در برنامه خود داشته و در بخش تولیدی خود، از پوشش رنگی مقاوم الکترواستاتیک برای دوام و زیبایی بالاتر محصولات  و تجهیزات روشنایی بهره می برد. این شرکت با تولید چراغ های سنسوردار در سطح کیفی ممتاز، به عنوان یکی از بهترین شرکت های روشنایی در ایران شناخته می شود.

یکی از خصوصیات شهر هوشمند است.فاده از این تجهیزات شهری مانند روشنایی هوشمند معابر و خیابان ها می باشد. چراغ های خیابانی انواع گوناگونی دارند در بعضی از معابر طراحان شهری چراغ های کفی و پارکتی را بکار گرفته اند. از طرفی در سایر قسمت ها از چراغ های خیابانی با ارتفاع متفاوت بسته به محیط و دیدگاه طراحان است.فاده می شود.

چراغ‌های مخصوص نما بخشی از چراغ‌های LED هستند که برای نورپردازی و جلوه‌بخشی به قسمت خارجی ساختمان‌های مختلف، زیباسازی شهری، نورپردازی المان‌های شهری مانند پل‌ها، تونل‌ها و زیرگذرها، سنگ‌نماها و آّب‌نماها است.فاده می‌شوند. مهم‌ترین چراغ‌های این دسته وال‌واشرها و چراغ‌های جت‌لایت هستند. وال‌واشرها با طول و توان‌های متفاوت ساخته می‌شوند و از نظر نحوه پخش نور با جت‌لایت‌ها تفاوت دارند؛ وال‌واشر نوری با دامنه پخش نور بالا و برد کمتر، و جت‌لایت نوری با دامنه پخش نور کمتر ولی برد بسیار بالاتر دارد.



( فروش ) های دیگر