مشاوره و اجرا تجهیزات روشنایی در جنوب تهران

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از محله های قدیم تهران که سالها پیش همانند سه راه آذری به عنوان باغات و بخش کشاورزی در جنوب تهران شناخته می شد ولی امروزه با تغییر نام به ابوذر سال‌ها است. کاربرد مسکونی دارد و یکی از مناطق بسیار مذهبی تهران قلمداد می شود. دلیل نامگذاری این محله به عنوان فلاح تحت تاثیر موسس این منطقه یعنی آقای داوود فلاح بوده که این داستان به دهه هجری شمسی باز می گردد. برخلاف باور بسیاری از تهرانی‌ها محله فلاح در منطقه قرار گرفته و بخشی از منطقه نمی باشد!

به طور کلی مناطق جنوبی و محله های جنوب تهران نیز مانند سایر مناطقش دارای ویژگی های منحصر به فردی است. که افراد مختلف را برای سیاحت و یا سکونت به خود جلب میکند؛بافت تاریخی و محله های کهن و بافت اجتماعی سنتی و صمیمی محله های جنوب تهران، از جمله ویژگی هایی است. که اقامت در این مناطق را لذت بخش خواهد  کرد.

این حرم در یکی از محله های جنوب تهران،یعنی واقع در شهرری کنونی است. و بنای اولیه این مکان در نیمه ی دوم قرن سوم هجری ساخته شده و بعد ها به دست خاندان بویه گسترش یافته است.؛ ساخت صحن ها و ایوان های این حرم مربوط به دوران صفوی است. و آینه کاری های این بنا به دستور شاه طهماسب انجام گرفته است..


چراغ‌های پارکی علاوه بر رفع نیاز شهر به روشنایی، به زیباسازی فضای شهری هم کمک می­ کند. این نوع چراغ‌ها در فضای سبز و حیاط ساختمان‌ها نیز است.فاده می­ شوند. چراغ‌های پارکی در ارتفاع­های متفاوت و با شدت نورهای مختلف عرضه می ­شوند. از آنجا که چراغ‌های پارکی در فضای آزاد نصب می­ شوند است.حکام بالا، درجه حفاظت بالا و عمر طولانی قطعات روشنایی، از برجسته‌ترین ویژگی‌های آنهاست. پخش نور یکنواخت چراغ‌های پارکی نیز از جمله مشخصه­ های این نوع چراغ‌هاست.

واحد طراحی و توسعه سایان، علاوه بر طراحی و تولید انواع چراغ ها و ماژول های LED، به طراحی و ساخت دیگر تجهیزات سیستم های روشنایی نیز می پردازد که از آن جمله می توان به انواع درایورها، سنسورهای حرکتی، کنترلرهای دیجیتال، لامپ ها، فریم ها، قاب ها  و موارد دیگر اشاره کرد. طراحی بهینه و مهندسی شده تجهیزات نور و روشنایی، برپایه آخرین تکنولوژی روز جهان و با توجه به نیازهای این صنعت انجام می گیرد.

چراغ‌های پانلی LED در دو نوع توکار و روکار بیشترین است.فاده را در نورپردازی داخلی برای تأمین نور عمومی مورد نیاز اماکن با کاربری‌های مختلف از جمله اداری، تجاری، بیمارستانی، مسکونی و غیره دارند. این چراغ‌ها در شکل‌های متنوع مانند مربع، مستطیل و دایره در ابعاد مختلف به نسبت فضا و شدت نور مورد نیاز عرضه می‌شوند. رایج‌ترین مدل این چراغ‌های پنلی چراغ‌های پنلی x می‌باشد که مناسب‌ترین گزینه برای تأمین نور عمومی مورد نیاز اغلب اماکن است. و برای سازه‌های شبکه‌ای و همچنین برای انواع سقف کاذب به صورت توکار و روکار مورد است.فاده قرار می‌گیرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر