مشاوره و اجرا تجهیزات روشنایی در دماوند

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جانوران گیاه‌خوار مانند کل، میش، آهو، گراز، خرگوش هم در دماوند یافت می‌شود. به‌جز حیوانات گراز و خرگوش که در دشت‌های کوهپایه‌ای کوه دماوند زندگی می‌کنند، دیگر جانوران فصل‌های گرم را در ارتفاعات سپری کرده و با سرد شدن هوا به مرور ارتفاع کم می‌کنند. این جانوران تا ۵ متری هم بالا می‌روند.

روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در شهر رینه لاریجان شهرستان آمل برگزار می‌کنند. این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است..

تاحالا به دماوند رفته‌اید؟ تجربه صعود به آن را دارید؟ زیبایی‌های این منطقه را دیده‌اید؟ آبشارها، رودخانه‌ها، دشت‌ها&#; کدام جاذبه دماوند را دوست داشته‌اید؟ چه فصلی را برای رفتن به آن پیشنهاد می‌کنید؟ تمامی نظرات خود را برای ما در بخش نظرات بنویسید.


صنایع روشنایی مهنام، از بهترین شرکت های روشنایی در ایران است. که فعالیت خود را از سال شروع کرده و توانسته است. با بهره مندی از فضای تولیدی مناسب، در بخش تولید صنایع روشنایی برتر و تجهیزات روشنایی موفق عمل نموده و محصولاتی همچون چراغ های خیابانی را با خدماتی مناسب و متعهدانه ، به بازار راهی نماید.

واحد اندازه گیری شار نوری  لومن (lm) است. در واقع میزان  نوری  که از یک چشمه نقطه ای به شدن یک کاندلا داخل مخروطی به زاویه راس یک استرادیان  ساطع میشودلومن نام دارد.کل نور خارج شده از یک منبع نور در هر ثانیه یک لومن یا یک واحد توان نوری (Luminous Flux) نام دارد که آن را با. فی [Φ ]  نمایش می دهند.

اهمیت تولید مداوم و ثبات اقتصادی بر هیچکس پوشیده نیست. از نظر کلیه اعضا فروشگاه اینترنتی برق صنعتی ساخت و تولید ، تأمین و فروش تجهیزات برق صنعتی یکی از مهم ترین شغل های مرتبط با صنعت می باشند. در این راستا سیاست گذاری فروشگاه اینترنتی برق صنعتی با تخصصی شدن هر چه بیشتر و روز افزون مشاغل صنعتی همسو می باشد. به همین دلیل فروشگاه آنلاین برق صنعتی تمرکز فعالیت های خود را بر روی زمینه های تخصصی برق متمرکز کرده است.. زمینه های اصلی تجهیزات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی برق صنعتی بدین شرح می باشند. برق صنعتی، ترموکوپل، سنسور PT، ترموول، ابزار دقیق، اتوماسیون صنعتی. در واقع می توان گفت هر آنچه که به صنعت برق مربوط می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر