فروش تجهیزات روشنایی در دیزین

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بهتر است. در مورد بهترین زمان رفتن به پیست اسکی دیزین اینطور بگوییم که اگر قصدتان اسکی‌کردن در برف و تجربه تفریحات برفی در سرمای ارتفاعات البرز است.، پیست دیزین تهران از اواخر پاییز (آذرماه) تا اوایل اردیبهشت‌ماه باز و قابل دسترس است.. اما در فصل تابستان نیز به دلیل هوای خنک و ارتفاعات سرسبز و مسابقات مختلفی مانند کایت‌سواری، دوچرخه‌سواری در کوهستان و تیراندازی و همچنین به دلیل آن که تنها پیست اسکی قابل دسترس در فصل تابستان است. گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

علی علوی : بسیار پیست دیدنی و زیبایی است.. گذشته از زیبایی ان در زمستان و پیست اسکی، در بهار نیز منطره ای بسیار دیدنی و زیبا دارد. پیست دیزین دارای دو هتل و چندین سوسیت است.. سوییت ان بسیار زیبا و با منظره هستند. در مسیر خروجی ان از جاده چالوس تا پیست، دوتا روستا وجود دارد که می توان سوییت اجاره کرد و همچنین مغازه های گوناگون در ان روستا ها وجود دارد.

در نزدیکی هتل‌ها امکاناتی نظیر زمین تنیس و پاراگلایدر نیز دیده می‌شود. پمپ بنزین نیز در کیلومتری منطقه دیزین قرار داشته و خیال شما را بابت بنزین ماشین راحت می‌کند. در مسیر رفتن به دیزین نیز رستوران‌های و مراکز اقامتی متعددی وجود دارد که برای خوردن غذا می‌توانید به آنجا بروید. مسیر دیزین نیز بسیار زیبا و تماشایی است.. گذر از منطقه میگون، فشم و رودخانه زیبای این منطقه برای تفریح مناسب می‌باشد.


پخش خازن های خشک گازی، روغنی، کنتاکتور خازنی و رگلاتور، پیکاسی، فراکو، پارس، صبا زیمنس، شریم، ایسکرا، بلوک، دوکاتی، سیرکوتر، تمامی اجناس با گارانتی شرکتی و تخفیف نمایندگی عرضه می گردد، محصولات هیوندای کره جنوبی، طراحی، ساخت و سرویس بانک خازنی، توزیع، فرمان. تهیه و توزیع

ضمن آنکه بهترین شرکت های روشنایی در ایران ، در عین حال افزایش کیفیت روشنایی، کاهش اثرات زیست محیطی و ارتقای سلامت و بهره وری کار را نیز در نظر داشته و صنایع روشنایی ضد انفجار را نیز برای محیط های در معرض خطر، در دستور کار خود دارند. شما می توانید برای بهره مندی از صنایع روشنایی، خدمات بهترین شرکت های تولید کننده و یا تامین کننده تجهیزات روشنایی را در نظر داشته باشید.

بیشترین مورد است.فاده از این دسته چراغ‌ها، مربوط به فضاهایی با کاربری مسکونی، تجاری (پاساژها و مغازه‌ها)، تالارها، لابی هتل‌ها، فضاهای اداری و غیره می‌باشد. چراغ‌های دانلایت جدا از وظیفه اصلی‌شان یعنی تأمین نور عمومی مورد نیاز، امروزه از لحاظ ظاهری نیز اهمیت پیدا کرده و در نمونه‌های به‌روز شده، تا حدی به چراغ‌های دکوراتیو با نور موضعی نزدیک شده‌اند.



( فروش ) های دیگر