مشاوره و اجرا تجهیزات روشنایی در دیزین

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سال یک گروه اکتشاف معدن خارجی که به‌دنبال معدن در رشته کوه البرز بودند؛ به سرپرستی آقای «کاظم گیلان پور» محل پیست اسکی دیزین را شناسایی کردند. این فرد خود قهرمان و مربی اسکی بود. به‌دنبال این کشف در سال ، یک تله اسکی سیار در پیست اسکی دیزین نصب شد؛ تا تیم ملی اسکی آن زمان، برای تمرینات خارج فصل خود از آن است.فاده کند. این مجموعه از سال با نصب چند تله‌سیژ، به‌عنوان مجموعه اسکی معرفی شد و پس از آن برای دسترسی آسان به منطقه، جاده‌ای از سمت معدن زغال‌سنگ «آسین» تا پیست اسکی دیزین ساخته شد.

تله اسکی بشقابی برای سهولت رفت‌و‌آمد اسکی‌بازان طراحی شده است.، به‌طوری‌که ارتفاع زیادی ندارد، میله‌هایی با بشقاب‌هایی که به پایین آن‌ها متصل است. پشت‌به‌پشت در حرکتند که اسکی‌بازان می‌توانند با یک دست آن را گرفته و بشقابک را مانند اهرمی میان پاهای خود قرار دهند و به وسیله تله اسکی بشقابی به محل مورد نظر خود سر بخورند و برسند.

منطقه دیزین یکی از مناطق گران قیمت برای سفر و خوشگذرانی است.. برای ورود به این منطقه باید در حدود هزار تومان ورودیه بر ای هر نفر پرداخت کنید که این مقدار در روزهای شنبه تا سه شنبه کمتر است.. علاوه بر آن هزینه رستوران، کرایه وسایل اسکی، لباس اسکی و ورودی پیست را باید اضافه کرد. البته سفر به دیزین تجربه‌ای متفاوت است. که شاید به هزینه آن بیارزد.


یکی دیگر از مجموعه های موفق در عرصه تجهیزات روشنایی ، کالای برق درودیان است. که با تجربه و تخصص خود در صنایع روشنایی برتر ، به یکی از تامین و تولید کنندگان مطرح تبدیل شده و نامی آشنا در لیست بهترین شرکت های روشنایی در ایران را به خود اختصاص داده است..

پروژکتورها در چراغ‌های فضای بیرون بدون‌شک مهم‌ترین بخش چراغ‌های LED هستند. امروزه است.فاده از پروژکتورهای LED در برج‌های نوری با ارتفاع‌های متفاوت به دلیل صرفه مصرف انرژی و طول‌عمر بالا به سرعت در حال گسترش است.. از پروژکتورها در روشنایی مورد نیاز برای فضاهای ورزشی مانند است.ادیوم‌ها و سالن‌ها، فرودگاه‌ها و غیره می‌توان است.فاده نمود. پروژکتورها در انواع مدل ساخته می‌شوند که اغلب دارای IP (درجه حفاظت در برابر عوامل محیطی) بالا می‌باشند.

امروزه روشنایی محیط پیرامون جدا از مسئله تامین نیاز عادی برای رویت اجسام ، جنبه دکوراتیو غیرقابل انکاری نیز پیدا کرده است..با تمرکز بیشتر به جنبه زیبایی و جلوه گری نور و خود چراغ ،وارد دسته بندی جدیدی از چراغ های LED به نام چراغ های دکوراتیو خواهیم شد.در این دسته از چراغ ها بیشتر از اینکه شدت نور مدنظر باشد،جلوه و زیبایی شعاع نور و همچنین خود چراغ مورد توجه است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر