مشاوره و اجرا تجهیزات روشنایی در رباط کریم

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

در سال ربات کریم نیز از شهریار منفک و مستقل گردید. محله‌های رباط کریم در دو بخش مرکزی و بخش گلستان قرار دارند. محله‌های چهار دهستان، اسماعیل آباد و میمنت در بخش گلستان و محله‌های دهستان امامزاده ابوطالب و منجیل آباد در بخش مرکزی قرار دارند. اسن شهرستان مجموعاً دارای پارچه آبادی است. که روستای آن خالی از سکنه و روستای دیگر دارای سکنه هستند. جمعیت روستاهای رباط کریم بالغ بر نفر و تعداد خانوار روستایی آن به خانوار می‌رسد. شهرهای تابعه شهرستان رباط کریم به غیر از رباط کریم که مرکز شهرستان است. شامل نسیم شهر و گلستان است..

برای تهیه یخ در فصول بهار و تابستان از چند قرن گذشته در برخی از مناطق کشور انبارها و کارگاه‌های یخ ابداع و ساخته می‌شد تا یخ مورد نیاز ساکنین این مناطق از این طریق تأمین شود. این انبارهای یخی بصورت مخروطی شکل و همانند یک کله قند از خشت و گل با ارتفاع تا متر ساخته می‌شد. در فصل زمستان در داخل چاله بزرگ به وجود آمده، آب را رها نموده و سپس ورودی و کلیه محفظه‌های آن‌ها بطور کامل مسدود می‌شد و به تدریج با فرا رسیدن فصول بهار و تابستان و گرم شدن هوا یخ‌های قطور تولید شده در یخچال مورد است.فاده قرار می‌گرفت.


از دیگر شرکت های موفق در این حوزه، شرکت هوشمند سازان چیره است. که در صنایع روشنایی برتر و تجهیزات روشنایی صنعتی موفق عمل نموده و نامی آشنا در لیست بهترین شرکت های روشنایی در ایران به خود اختصاص داده است.. این شرکت با است.فاده از تکنولوژی های پیشرفته و هوشمند سازی مدرن، توانسته است. گامی موثر در حوزه صنایع روشنایی و الکترونیک برداشته و محصولات خود را در داخل کشور و منطقه ارائه نماید. در خصوص فعالیت های این شرکت، می توانید با بخش فروش در ارتباط بوده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

شرکت صنایع روشنایی سایان الکتریک در سال در امتداد بیش از یک دهه فعالیت تخصصی در صنعت روشنایی و با ایده ی افزایش سطح کیفی محصولات داخلی و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه متولد شد و تا کنون هر روز تلاش کرده است. چراغی روشن کند که با طبیعت مهربان باشد، مطابق نیاز مشتری بوده و همواره در تعادل میان کیفیت و قیمت قرار بگیرد. سبد تولیدات سایان الکتریک حاوی مجموعه محصولاتیست که قادر است. از نظر فنی، زیبایی شناسی و متریال به کار رفته رضایت کلیه فعالان حوزه ساخت و ساز از جمله متخصصین برق، طراحان روشنایی، آرشیتکت ها، مهندسین عمران و ... را همزمان جلب نماید

روشنایی اضطراری در شرایط بحرانی راه را برای فراهم‌آوردن ایمنی افراد روشن می‌نماید. چراغ اضطراری با قطعی یا خاموشی برق فعال می‌شود. هر چراغ روشنایی اضطراری دارای باتری ذخیره انرژی در داخل خود است. که می­ تواند نور ال‌ای‌دی‌ها را تغذیه و تأمین توان نماید. چراغ روشنایی اضطراری وسیله‌ای ضروری برای خروج بدون دردسر و ایمن افراد از محل ساختمان است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر