فروش تجهیزات روشنایی در رودهن

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


رستوران لاله صحرا یکی از معروف‌ترین رستوران‌های رودهن است. و در واقع شهرت آن به‌دلیل مشتری مداری مطلوب، ارائه خدمات سرویس دهی مناسب و هم چنین سرو غذاهای ایرانی باکیفیت و لذیذ است..  دکوراسیون داخلی رستوران هم از محیطی شیک و دوست داشتنی با تزئینات زیبا و دیوارهایی مملو از نقش و نگار برخوردار است.. منوی غذایی رستوران هم شامل انواع غذاهای کبابی، چلوکباب‌ها، جوجه کباب‌ها، ماهی، زرشک پلو، باقالی پلو و غذاهای خورشتی است..

قدمت رودهن به سال پیش برمی‌گردد. زمانی‌که آذری زبانان اهل ارومیه، تصمیم گرفتند به این دره‌ سرسبز و خوش آب و هوا مهاجرت کنند. بنابراین گویش اصلی مردم رودهن آذری است. ولی در برخی از روستاها و شهر آبعلی مردم به زبان مازندرانی هم صحبت می‌کنند.

این منطقه به دلیل داشتن باغات و طبیعتی زیبا، از گذشته مکانی برای است.راحت پایتخت‌نشینان بوده و هست. بکر بودن و دسترسی راحت از دلایل توریستی خیز بودن رودهن است. و در سالهای اخیر مهاجرت از سوی پایتخت به شهر رودهن به چند برابر افزایش پیداکرده و این منطقه امروزه به محلی برای زندگی افرادی که از شلوغی و آلودگی فراری هستند تبدیل‌شده است.. مناطق ییلاقی رودهن در فصل تابستان، هرساله پذیرای گردشگران فراوانیست. 


یکی دیگر از مجموعه های موفق در عرصه تجهیزات روشنایی ، کالای برق درودیان است. که با تجربه و تخصص خود در صنایع روشنایی برتر ، به یکی از تامین و تولید کنندگان مطرح تبدیل شده و نامی آشنا در لیست بهترین شرکت های روشنایی در ایران را به خود اختصاص داده است..

گروه دایانو تولیدکننده و عرضه کننده انواع تجهیزات روشنایی از جمله قاب چراغ های خیابانی ، والواشرها ، سیم لحیم، چسب سیلیکون و … می باشد. ما در صددیم تا بهترین کیفیت را به شما مشتریان عزیز ارائه کنیم. برای مشاوره تخصصی با همکاران ما و یا خرید انواع تجهیزات روشنایی با ما تماس بگیرید.

به جرات می توان گفت این یکی از تصمیم های مهم در زندگی شما است.. فرض کنید سر کار هستید و خانه شما بخاطر کیفیت بد لوازم الکتریکی یا روشنایی اتصالی کرده و آتش می گیرد! البته که این اتفاق در موارد نادری می افتد اما یک لحظه خودتان را در این شرایط تصور کنید.



( فروش ) های دیگر