مشاوره و اجرا تجهیزات روشنایی در شرق تهران

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران واقع در منطقه یکی از مشهور ترین محله ها در تهران می باشند که می توان گفت بخشی از شمال تهران را نیز در بر گرفته اند. به بیان بهتر باید گفت که منطقه در شمال شرقی شهر تهران قرار دارد وبیشترین محله های شرق تهران را شامل می شود. اما جالب است. بدانید که این منطقه، جزء مناطق وسیع شهر تهران می باشد که بخشی از آن جزو محدوده ی شمیرانات است.ان تهران نیز می باشد.

محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.

برای خرید خانه در شرق تهران باید حداقل متری ۵ میلیون تومان هزینه کنید.  این قیمت برای خانه‌های جدید و نوساز به متری ۵ میلیون تومان هم می‌رسد. برای خرید آپارتمان قدیمی در شرق تهران نیز حداقل متری میلیون تومان و برای آپارتمان‌هان نوساز متری حداقل ۵ میلیون تومان هزینه کنید. برخی از خیابان‌های محله نیروی هوایی و پرستار  جزو گران‌ترین و خیابان‌های جنوب بلوار ابوذر و نبرد نیز جزو ارزان‌ترین مناطق شرق تهران هستند.


از دیگر شرکت های موفق در این حوزه، شرکت هوشمند سازان چیره است. که در صنایع روشنایی برتر و تجهیزات روشنایی صنعتی موفق عمل نموده و نامی آشنا در لیست بهترین شرکت های روشنایی در ایران به خود اختصاص داده است.. این شرکت با است.فاده از تکنولوژی های پیشرفته و هوشمند سازی مدرن، توانسته است. گامی موثر در حوزه صنایع روشنایی و الکترونیک برداشته و محصولات خود را در داخل کشور و منطقه ارائه نماید. در خصوص فعالیت های این شرکت، می توانید با بخش فروش در ارتباط بوده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

شرکت صنایع روشنایی یکتا افروز یکی از بهترین شرکت های تولیدی روشنایی در ایران است. که از سال محصولات روشنایی را با است.انداردهای ایران و بین المللی با بهره مندی از تکنولوژی های روز دنیا، به بازار راهی کرده است.. این شرکت، توانسته است. تنوع محصولات خود را به بیش از یکصد مدل مختلف با ایجاد اشتغال مستقیم بیش از دویست نفر گسترش داده و بخشی از نیازهای این بخش از صنعت را به خوبی مرتفع نموده و تجهیزات روشنایی را در سطحی ممتاز در بازار داخلی و خارج ارائه نماید.

پروژکتورها در چراغ‌های فضای بیرون بدون‌شک مهم‌ترین بخش چراغ‌های LED هستند. امروزه است.فاده از پروژکتورهای LED در برج‌های نوری با ارتفاع‌های متفاوت به دلیل صرفه مصرف انرژی و طول‌عمر بالا به سرعت در حال گسترش است.. از پروژکتورها در روشنایی مورد نیاز برای فضاهای ورزشی مانند است.ادیوم‌ها و سالن‌ها، فرودگاه‌ها و غیره می‌توان است.فاده نمود. پروژکتورها در انواع مدل ساخته می‌شوند که اغلب دارای IP (درجه حفاظت در برابر عوامل محیطی) بالا می‌باشند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر