فروش تجهیزات روشنایی در شمال تهران

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه تهران جدیدترین منطقه تهران است.. منطقه تهران از نظر مساحت بزرگترین منطقه تهران محسوب شده و شهرک های مدرن و ساختمان های مرتفع اداری و مسکونی از ویژگیهای مهم این منطقه بحساب میآید. شهرک ها و محله های این منطقه عبارتند از :

الهیه در گذشته، خورآذین نام داشت. داستان تکراری پیشکش دادن یک تکه از ایران به یکی از بانوان نامی و نام گذاری این محله، تحت تاثیر کسی که احداثش کرد. کارخانه کبریت‌سازی، در زمان قاجار، نماد الهیه بود و بعدها راه زندگی سفیران کشورهای مختلف به این محله خوش آب‌و‌هوا باز شد.

محله یا بهتر است. بگوییم دهکده ای در شمال تهران که از جنوب به دزاشیب و از شمال به حصارک ختم می شود. این منطقه که یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران به حساب می آید در آخرین سال زندگی امام خیمنی محل سکونت بنیان گذار انقلاب به حساب می آمد. از سال نیز اکبر هاشمی رفسنجانی در این محله سکونت داشت. تحت تاثیر همین مسئله این محله امروزه بسیار مهم و حتی امنیتی به حساب می آید.


شرکت صنایع روشنایی یکتا افروز یکی از بهترین شرکت های تولیدی روشنایی در ایران است. که از سال محصولات روشنایی را با است.انداردهای ایران و بین المللی با بهره مندی از تکنولوژی های روز دنیا، به بازار راهی کرده است.. این شرکت، توانسته است. تنوع محصولات خود را به بیش از یکصد مدل مختلف با ایجاد اشتغال مستقیم بیش از دویست نفر گسترش داده و بخشی از نیازهای این بخش از صنعت را به خوبی مرتفع نموده و تجهیزات روشنایی را در سطحی ممتاز در بازار داخلی و خارج ارائه نماید.

تأمین نور مورد احتیاج در خیابان‌ها و معابر همیشه یکی از دغدغه‌های جدی شرکت توزیع برق و ادارات و ارگان‌های مختلف بوده است.. لامپ‌های قدیمی مورد است.فاده در این بخش مانند لامپ‌های تخلیه گازی همچون بخار سدیم و بخار جیوه علاوه بر مصرف انرژی زیاد طول عمر پایینی هم دارند، به طوری که سازمانها مجبور به است.فاده ثابت از افرادی جهت تعمیرات و نگهداری این بخش هستند. اگر هزینه نگهداری و تعویض بالا، در کنار مصرف انرژی زیاد و همچنین CRI پایین (شاخص نمود رنگ یا همان درصد واقعی‌بودن رنگ مشاهده‌شده تحت روشنایی چراغ) این چراغ‌ها را مد نظر بگیریم، در است.فاده از چراغ‌های خیابانی LED کوچکترین تردیدی نخواهیم کرد.

اما همه این چراغ ها نیز یک قاب دارند که نقش محافظ چراغ را ایفا می کنند. همانطور که می دانید چراغ های خیابانی بیشتر در معرض آسیب هستند برای مثال باران شدید ممکن است. باعث از کار افتادن این چراغ ها شود اما اگر یک قاب چراغ خیابانی جنس خوبی داشته باشد تا حد بالایی می تواند از آسیب دیدن چراغ جلوگیری کند. بنابراین در تهیه چراغ خیابانی ال ای دی علاوه بر اینکه می بایست ویژگی های فنی آن را در نظر داشت به قاب آن نیز باید توجه کرد که جنبه ایمنی، بهداشتی، زیبایی و هنری داشته باشد.



( فروش ) های دیگر