مشاوره و اجرا تجهیزات روشنایی در شمال تهران

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در بحث بهترین محله های شمال تهران میتوان گفت که تقریبا تمامی محله های شمال تهران در دسته ی بهترین ها قرار میگیرند . دسترسی به حمل و نقل عمومی ، اماکن گردشگری و تفریحی ، مراکز خرید و از همه مهمتر امکانات آموزشی در شمال تهران از کیفیفت بالایی برخوردارند . مناطق شمال تهران شامل تمامی محله های منطقه و منطقه شهرداری تهران میشود . اینکه در بعضی منابع منطقه را نیز بعنوان مناطق شمال تهران در نظر میگیرند اشتباه است. زیرا پیدایش منطقه همزمان است. با طرح گسترش شهر تهران از غرب  ، همانطور که نام غرب را میتوان در میان محله های منطقه مانند

محله های شمال تهران در منطقه از محبوب ترین و بهترین جاها برای سکونت و همچنین زندگی می باشند. علت هم این است. که در این منطقه، تعداد بسیار زیادی جاذبه گردشگری، تفریحی، و همچنین مراکز خرید وجود دارد. از جمله جاذبه های گردشگری در منطقه تهران می توان به پارک ها و بوستان های متعدد اشاره کرد. از جمله این پارک ها می توان به پارک شهر آرا، پارک نهج البلاغه، پارک ژوراسیک، پارک پردیسان، پارک پرواز، پارک گفتگو، اشاره کرد. اما سایر جاذبه های دیدنی و گردشگری در منطقه تهران و همچنین محله های شمال تهران می توان به برج میلاد، موزه تنوع زیستی واقع در پارک پردیسان، امام زاده عینعلی و زینعلی، اشاره کرد. این منطقه از تهران دارای زیباترین بخش ها و بهترین مراکز می باشد که بازدید از آن ها بی ضرر نیست.

یکی از بهترین ویژگی های منطقه تهران و به ویژه محله های شمال تهران دسترسی بسیار آسانی که در آن وجود دارد می باشد. در واقع اگر قصد داشته باشید که به هر نقطه از این منطقه بروید به سادگی و با است.فاده از وسایل نقلیه عمومی می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید. در این منطقه از پایتخت مترو، خطوط بی آر تی، خطوط اتوبوس و همچنین پایانه های تاکسیرانی اشاره کرد. در نتیجه کافیست قصد داشته باشید که به محله های شمال تهران واقع در منطقه بروید. در کوتاه ترین زمان می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید.


یکی از خصوصیات شهر هوشمند است.فاده از این تجهیزات شهری مانند روشنایی هوشمند معابر و خیابان ها می باشد. چراغ های خیابانی انواع گوناگونی دارند در بعضی از معابر طراحان شهری چراغ های کفی و پارکتی را بکار گرفته اند. از طرفی در سایر قسمت ها از چراغ های خیابانی با ارتفاع متفاوت بسته به محیط و دیدگاه طراحان است.فاده می شود.

شرکت صنایع روشنایی یکتا افروز یکی از بهترین شرکت های تولیدی روشنایی در ایران است. که از سال محصولات روشنایی را با است.انداردهای ایران و بین المللی با بهره مندی از تکنولوژی های روز دنیا، به بازار راهی کرده است.. این شرکت، توانسته است. تنوع محصولات خود را به بیش از یکصد مدل مختلف با ایجاد اشتغال مستقیم بیش از دویست نفر گسترش داده و بخشی از نیازهای این بخش از صنعت را به خوبی مرتفع نموده و تجهیزات روشنایی را در سطحی ممتاز در بازار داخلی و خارج ارائه نماید.

چراغ‌های پانلی LED در دو نوع توکار و روکار بیشترین است.فاده را در نورپردازی داخلی برای تأمین نور عمومی مورد نیاز اماکن با کاربری‌های مختلف از جمله اداری، تجاری، بیمارستانی، مسکونی و غیره دارند. این چراغ‌ها در شکل‌های متنوع مانند مربع، مستطیل و دایره در ابعاد مختلف به نسبت فضا و شدت نور مورد نیاز عرضه می‌شوند. رایج‌ترین مدل این چراغ‌های پنلی چراغ‌های پنلی x می‌باشد که مناسب‌ترین گزینه برای تأمین نور عمومی مورد نیاز اغلب اماکن است. و برای سازه‌های شبکه‌ای و همچنین برای انواع سقف کاذب به صورت توکار و روکار مورد است.فاده قرار می‌گیرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر