فروش تجهیزات روشنایی در شهر جدید اندیشه

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..


از دیگر شرکت های موفق در این حوزه، شرکت هوشمند سازان چیره است. که در صنایع روشنایی برتر و تجهیزات روشنایی صنعتی موفق عمل نموده و نامی آشنا در لیست بهترین شرکت های روشنایی در ایران به خود اختصاص داده است.. این شرکت با است.فاده از تکنولوژی های پیشرفته و هوشمند سازی مدرن، توانسته است. گامی موثر در حوزه صنایع روشنایی و الکترونیک برداشته و محصولات خود را در داخل کشور و منطقه ارائه نماید. در خصوص فعالیت های این شرکت، می توانید با بخش فروش در ارتباط بوده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

بشر امروزی از همه توان خویش برای است.فاده از الکتریسیته، انرژی های نو است.فاده از باد انرژی خورشیدی و&#; بهره میگیرد تا ضمن است.فاده از کمترین هزینه ها بیشترین است.فاده لازم را از آنها ببرد. بدیهی است. ملزومات بسیار متنوع و شاخه ها و زیر شاخه های بسیاری برای این مسیر ایجاد شده است.. از این نمونه ها میتوان روشنایی ساختمان ها، معابر، میز کار، مبلمان، فضای سبز، اشپزخانه، میز تلویزیون، دکوراسیون داخلی، است.ادیوم ها، فضاهای فرهنگی و ورزشی سینما، موسیقی و ده ها شاخه و زیر شاخه ای که به همین نسبت نیز از تنوع محصولات برخوردار میباشد.

چراغ‌های مخصوص نما بخشی از چراغ‌های LED هستند که برای نورپردازی و جلوه‌بخشی به قسمت خارجی ساختمان‌های مختلف، زیباسازی شهری، نورپردازی المان‌های شهری مانند پل‌ها، تونل‌ها و زیرگذرها، سنگ‌نماها و آّب‌نماها است.فاده می‌شوند. مهم‌ترین چراغ‌های این دسته وال‌واشرها و چراغ‌های جت‌لایت هستند. وال‌واشرها با طول و توان‌های متفاوت ساخته می‌شوند و از نظر نحوه پخش نور با جت‌لایت‌ها تفاوت دارند؛ وال‌واشر نوری با دامنه پخش نور بالا و برد کمتر، و جت‌لایت نوری با دامنه پخش نور کمتر ولی برد بسیار بالاتر دارد.



( فروش ) های دیگر