فروش تجهیزات روشنایی در شهر ری

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

ری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی زیادی است.. این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران نیز به‌شمار می‌آید. جاذبه‌های تاریخی شهرستان ری بر جاذبه‌های طبیعی منطقه غالب است.. قدمت طولانی و سابقه کهن ری سبب شده که آثار تاریخی بسیار قدیمی مانند باروی ری برین - که مربوط به سده‌های قبل از میلاد است. - در این شهر وجود داشته باشد. برخی از مهم‌ترین آثار تاریخی‌های شهر ری عبارتند از:

در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.


یکی از خصوصیات شهر هوشمند است.فاده از این تجهیزات شهری مانند روشنایی هوشمند معابر و خیابان ها می باشد. چراغ های خیابانی انواع گوناگونی دارند در بعضی از معابر طراحان شهری چراغ های کفی و پارکتی را بکار گرفته اند. از طرفی در سایر قسمت ها از چراغ های خیابانی با ارتفاع متفاوت بسته به محیط و دیدگاه طراحان است.فاده می شود.

چراغ‌های پانلی LED در دو نوع توکار و روکار بیشترین است.فاده را در نورپردازی داخلی برای تأمین نور عمومی مورد نیاز اماکن با کاربری‌های مختلف از جمله اداری، تجاری، بیمارستانی، مسکونی و غیره دارند. این چراغ‌ها در شکل‌های متنوع مانند مربع، مستطیل و دایره در ابعاد مختلف به نسبت فضا و شدت نور مورد نیاز عرضه می‌شوند. رایج‌ترین مدل این چراغ‌های پنلی چراغ‌های پنلی x می‌باشد که مناسب‌ترین گزینه برای تأمین نور عمومی مورد نیاز اغلب اماکن است. و برای سازه‌های شبکه‌ای و همچنین برای انواع سقف کاذب به صورت توکار و روکار مورد است.فاده قرار می‌گیرد.

شركت صنايع الكترونيك سيماران از دیگر شرکت های فعال و موفق در عرصه تولید صنایع روشنایی برتر است. که با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته و نمایندگی های انحصاری کشورهای اروپایی ، تولیدات تجهیزات روشنایی و دیگر محصولات مرتبط را به بازار عرضه داشته است. که اکنون آن را به بهترین شرکت های روشنایی در ایران تبدیل نموده است.. این شرکت، با تکیه بر ظرفیت بالای تولید و نوآوری های مناسب در محصولات خود، قادر است. تا با انواع تجهیزات روشنایی صنعتی رقابت کرده و بهترین عملکرد را در صنایع روشنایی ضد انفجار به نمایش بگذارد.



( فروش ) های دیگر