مشاوره و اجرا تجهیزات روشنایی در شهر ری

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.


ضمن آنکه بهترین شرکت های روشنایی در ایران ، در عین حال افزایش کیفیت روشنایی، کاهش اثرات زیست محیطی و ارتقای سلامت و بهره وری کار را نیز در نظر داشته و صنایع روشنایی ضد انفجار را نیز برای محیط های در معرض خطر، در دستور کار خود دارند. شما می توانید برای بهره مندی از صنایع روشنایی، خدمات بهترین شرکت های تولید کننده و یا تامین کننده تجهیزات روشنایی را در نظر داشته باشید.

علاوه برکارخانجات، صف های تولید، مراکز ورزشی و باشگاه ها، خزانه ها و انبار ها و غیره محیط هایی هستند که بسته به مساحت آن ها مسئله روشنایی و ذخیره انرژی در آن ها بسیار مهم شمرده می شود. از این رو بیشتر چراغ های صنعتی که از فناوری ال ای دی به منظور روشنایی بهرمندند، برای این محیط ها مورد است.فاده قرار می گیرند زیرا چراغ های صنعتی ال ای دی تقریبا برابر کمتر از سایر چراغ های قدیمی انرژی مصرف می کنند.

شرکت نام نوران صنعت ایرانیان که نام خود را به شرکت هادی برق الماس تغییر داد، از جمله بهترین شرکت های روشنایی در ایران است. که توانسته است. با توجه به تجربه و تخصص دیرینه خود ، در تولید تجهیزات روشنایی از جمله کالای برق شایلین و البرز اقدام نموده و مطابق با است.انداردهای جهانی عمل کرده و در این عرصه، محصولاتی قابل رقابت با برترین مارک های جهانی به بازار راهی نماید. این شرکت از مطرح ترین تولید کنندگان انواع تجهیزات روشنایی صنعتی است. که انواع چراغ های تونلی، جعبه های مینیاتوری و دیگر محصولات و تجهیزات روشنایی را شامل می شود که همواره در حال توسعه و گسترش صنایع روشنایی برتر خود می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر