مشاوره و اجرا تجهیزات روشنایی در شهر قدس

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اکثر فضای سبز قدس خشک شده و تبدیل به خانه و مراکز صنعتی شده، اما همچنان می‌شود نمونه‌هایی از باغات قدیمی را در آن دید. غیر باغات معروف که در بالا به آن اشاره شد می‌توان به بوستان‌ها هم اشاره کرد. مسئولیت نگهداری از فضای سبز و بوستان‌های شهرقدس بر عهده سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری قدس می‌باشد.

اولین حمام محل واقع در خیابان روبروی کوچه میثم بوده که چون از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده مالکین با کمک و همیاری مالی جهانشاه خان که یکی از سران بزرگ خمسه در آن زمان و از مخالفان رضاشاه بود و پس از شکست از ایشان به قلعه حسن خان آمده بود سرمایه ساخت حمام جدیدی بنام «خزینه در» روبروی مسجدجامع داخل کوچه احداث که این حمام به سال تا ۵ ه‍.ش برمی گردد و معمار آن شخصی بنام است.اد کریم بوده‌است.

سطح زیر کشت در حوزه قدس و شهرک‌های اطراف آن ۵ هکتار است.. به دنبال تحولات اجتماعی و سیاسی دهه‌های اخیر، افزایش جمعیت و رشد مهاجرت به سوی تهران، امروزه شهرقدس به یکی از مناطق پرجمعیت و متراکم مسکونی حومه تهران تبدیل شده‌است.


بشر امروزی از همه توان خویش برای است.فاده از الکتریسیته، انرژی های نو است.فاده از باد انرژی خورشیدی و&#; بهره میگیرد تا ضمن است.فاده از کمترین هزینه ها بیشترین است.فاده لازم را از آنها ببرد. بدیهی است. ملزومات بسیار متنوع و شاخه ها و زیر شاخه های بسیاری برای این مسیر ایجاد شده است.. از این نمونه ها میتوان روشنایی ساختمان ها، معابر، میز کار، مبلمان، فضای سبز، اشپزخانه، میز تلویزیون، دکوراسیون داخلی، است.ادیوم ها، فضاهای فرهنگی و ورزشی سینما، موسیقی و ده ها شاخه و زیر شاخه ای که به همین نسبت نیز از تنوع محصولات برخوردار میباشد.

صنایع روشنایی اسکار از دیگر شرکت های موفق صنایع روشنایی برتر است. که است.فاده از مواد اولیه مرغوب را در برنامه خود داشته و در بخش تولیدی خود، از پوشش رنگی مقاوم الکترواستاتیک برای دوام و زیبایی بالاتر محصولات  و تجهیزات روشنایی بهره می برد. این شرکت با تولید چراغ های سنسوردار در سطح کیفی ممتاز، به عنوان یکی از بهترین شرکت های روشنایی در ایران شناخته می شود.

ضمن آنکه بهترین شرکت های روشنایی در ایران ، در عین حال افزایش کیفیت روشنایی، کاهش اثرات زیست محیطی و ارتقای سلامت و بهره وری کار را نیز در نظر داشته و صنایع روشنایی ضد انفجار را نیز برای محیط های در معرض خطر، در دستور کار خود دارند. شما می توانید برای بهره مندی از صنایع روشنایی، خدمات بهترین شرکت های تولید کننده و یا تامین کننده تجهیزات روشنایی را در نظر داشته باشید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر