فروش تجهیزات روشنایی در شهرک صنعتی خوارزمی

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی خوارزمی به یکی از بهترین و بزرگ ترین شهرک های صنعتی تهران تبدیل می شود و با است.ان تهران فاصله قابل توجهی دارد. با توجه به اینکه می توان مسیر این شهرک صنعتی به است.ان تهران را با است.فاده از جاده های مختلف کوتاه کرد، سرمایه گذاری هایی برای احداث جاده های جدید انجام شده است..


به جرات می توان گفت این یکی از تصمیم های مهم در زندگی شما است.. فرض کنید سر کار هستید و خانه شما بخاطر کیفیت بد لوازم الکتریکی یا روشنایی اتصالی کرده و آتش می گیرد! البته که این اتفاق در موارد نادری می افتد اما یک لحظه خودتان را در این شرایط تصور کنید.

چراغ‌های خطی به تدریج جایگاه ویژه‌ای در نورپردازی مدرن و اکونومیک پیدا می‌کنند تا جایی که بسیاری، توسعه امروزه است.فاده از چراغ‌های LED (حداقل با سرعت بسیار زیاد کنونی) را نتیجه توسعه چراغ‌های خطی LED می‌دانند. چراغ‌های خطی را می‌توان نسل جدید چراغ‌های فلورسنت دانست با این مزیت که هم‌اکنون هم می‌توان است.فاده‌هایی که قبلا از لامپ‌های فلورسنت می‌شد را با صرفه اقتصادی بسیار بالاتر داشت، و همچنین با است.فاده از چراغ‌های خطی به‌هم‌پیوسته طرح‌های بی‌نظیری روی سقف یا دیوار اماکن مختلف به صورت توکار و روکار ایجاد نمود. امروزه حتی از این چراغ‌ها در تولید لوستر نیز است.فاده می‌شود.

چراغ‌های پانلی LED در دو نوع توکار و روکار بیشترین است.فاده را در نورپردازی داخلی برای تأمین نور عمومی مورد نیاز اماکن با کاربری‌های مختلف از جمله اداری، تجاری، بیمارستانی، مسکونی و غیره دارند. این چراغ‌ها در شکل‌های متنوع مانند مربع، مستطیل و دایره در ابعاد مختلف به نسبت فضا و شدت نور مورد نیاز عرضه می‌شوند. رایج‌ترین مدل این چراغ‌های پنلی چراغ‌های پنلی x می‌باشد که مناسب‌ترین گزینه برای تأمین نور عمومی مورد نیاز اغلب اماکن است. و برای سازه‌های شبکه‌ای و همچنین برای انواع سقف کاذب به صورت توکار و روکار مورد است.فاده قرار می‌گیرد.



( فروش ) های دیگر