مشاوره و اجرا تجهیزات روشنایی در شهرک صنعتی فیروزکوه

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهر صنعتی فیروزکوه در است.ان تهران و شهرستان تهران واق شده است. .که از مساحت کل ۵ هکتار برخوردار است..قراردادهای منعقد شده و واحدهای صنعتی این شهرک واحد است. که این واحد به بهره برداری رسیده اند. لازم به ذکر است. که طرح در شهرک صنعتی فیروزکوه در حال ساخت است.

ساندویچ پنل در تهرانشهرک های صنعتی است.ان تهرانفروش کانکس در شهرک فیروزکوهفروش ورق گالوانیزه در شهرک فیروزکوهقیمت ساندویچ پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهساندویچ پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهشرکت کبیر پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهشرکت ماموت در شهرک صنعتی فیروزکوهورق گالوانیزهورق گالوانیزه رنگی


تعیین یک سیستم روشنایی کارآمد، همراه با انرژی با کیفیت بالا که از منابع طبیعی و الکتریکی و همچنین کنترل‌های روشنایی است.فاده می‌کند، می‌تواند محیطی راحت و در عین حال از نظر بصری جالب برای ساکنان یک فضا فراهم کند. تجهیزات روشنایی کارآمد انرژی که اخیراً توسعه یافته اند مانند لامپ های فلورسنت فشرده و بالاست های الکترونیکی با است.ارت نرم، می توانند برای کمک به کاهش هزینه های عملیاتی تجهیزات روشنایی صنعتی با تا درصد عمل نمایند.

اما همه این چراغ ها نیز یک قاب دارند که نقش محافظ چراغ را ایفا می کنند. همانطور که می دانید چراغ های خیابانی بیشتر در معرض آسیب هستند برای مثال باران شدید ممکن است. باعث از کار افتادن این چراغ ها شود اما اگر یک قاب چراغ خیابانی جنس خوبی داشته باشد تا حد بالایی می تواند از آسیب دیدن چراغ جلوگیری کند. بنابراین در تهیه چراغ خیابانی ال ای دی علاوه بر اینکه می بایست ویژگی های فنی آن را در نظر داشت به قاب آن نیز باید توجه کرد که جنبه ایمنی، بهداشتی، زیبایی و هنری داشته باشد.

چراغ‌های پارکی علاوه بر رفع نیاز شهر به روشنایی، به زیباسازی فضای شهری هم کمک می­ کند. این نوع چراغ‌ها در فضای سبز و حیاط ساختمان‌ها نیز است.فاده می­ شوند. چراغ‌های پارکی در ارتفاع­های متفاوت و با شدت نورهای مختلف عرضه می ­شوند. از آنجا که چراغ‌های پارکی در فضای آزاد نصب می­ شوند است.حکام بالا، درجه حفاظت بالا و عمر طولانی قطعات روشنایی، از برجسته‌ترین ویژگی‌های آنهاست. پخش نور یکنواخت چراغ‌های پارکی نیز از جمله مشخصه­ های این نوع چراغ‌هاست.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر