مشاوره و اجرا تجهیزات روشنایی در شهرک صنعتی پیشوا

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..


وقتی برای تعویض لامپی که سوخته  به  مغازه الکتریکی  رجوع میکنیم و از فروشنده مغازه تقاضا میکنیم یک لامپ نو به ما بدهد. نکته ی قابل توجه این است. که اگر خریدار اطلاعاتی در مورد روشنایی نداشته باشد قطعا با هزینه زیاد ، لامپی را  میخرد که یا  کیفیت خوبی ندارد و یا شدت نور لامپ  برای مکان  مناسب نباشد. در اینجا دانستن مواردی در این باره به ما کمک زیادی می کند. شار نوری جزو  ویژگی های  یک لامپ است. و در کاتالوگ لامپ  قابل مشاهده است.. هر قدر لامپ حاوی  لومن بیشتری باشد یعنی شامل  روشنایی بیشتری است..  به طور  مثال به  شار نوری لامپهای زیر توجه کنید.
لامپ  وات LED مارک AEG     لومن
لامپ وات کم مصرف یا مهتابی     لومن 
لامپ خیابانی وات سدیم فشار بالا      لومن 
لامپ وات متال هالید است.ادیوم     ، لومن 
لامپ وات معمولی حبابی 
     لومن

یکی از خصوصیات شهر هوشمند است.فاده از این تجهیزات شهری مانند روشنایی هوشمند معابر و خیابان ها می باشد. چراغ های خیابانی انواع گوناگونی دارند در بعضی از معابر طراحان شهری چراغ های کفی و پارکتی را بکار گرفته اند. از طرفی در سایر قسمت ها از چراغ های خیابانی با ارتفاع متفاوت بسته به محیط و دیدگاه طراحان است.فاده می شود.

روشنایی و الکتریک یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین زمینه های برق است.. در واقع هر کدام از تجهیزات روشنایی و الکتریکی که در این دسته قرار می گیرند، بطور مستقیم یا غیر مستقیم با جان و مال شما در ارتباط هستند. به همین دلیل بهتر است. به طور کلی این محصولات را به خوبی بشناسید تا بتوانید خوب و بد آن ها را شناسایی کرده و از سوی دیگر تشخیص دهید که کدام محصول و با چه شرایطی از نظر کشور سازنده، برند، قیمت و گارانتی برای کار شما مناسب است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر