فروش تجهیزات روشنایی در شهرک صنعتی چرمشهر

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

این شهرک جزو بزرگترین شهرک های صنعتی تهران است. که با ساخت سوله‌هایی برای تولید چرم تاسیس و فعالیت می کند. شهرک صنعتی چرمشهر در حاشیه شهر تهران در شهرستان ورامین واقع شده است.. شهرک صنعتی چرمشهر یکی از شهرک صنعتی ورامین است. که با ظرفیت اشتغال هزار نفر در این شهرک راه اندازی شد که زمینه اشتغال بیشتر جوانان و کاهش بیکاری را فراهم کرده است..

شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.


بشر امروزی از همه توان خویش برای است.فاده از الکتریسیته، انرژی های نو است.فاده از باد انرژی خورشیدی و&#; بهره میگیرد تا ضمن است.فاده از کمترین هزینه ها بیشترین است.فاده لازم را از آنها ببرد. بدیهی است. ملزومات بسیار متنوع و شاخه ها و زیر شاخه های بسیاری برای این مسیر ایجاد شده است.. از این نمونه ها میتوان روشنایی ساختمان ها، معابر، میز کار، مبلمان، فضای سبز، اشپزخانه، میز تلویزیون، دکوراسیون داخلی، است.ادیوم ها، فضاهای فرهنگی و ورزشی سینما، موسیقی و ده ها شاخه و زیر شاخه ای که به همین نسبت نیز از تنوع محصولات برخوردار میباشد.

استفاده از چراغ‌های ریلی یکی از روش­های مدرن و با صرفه اقتصادی برای تأمین نور در ساختمان‌هایی است. که معماری و یا کاربری ویژه ­ای دارند. در چراغ‌های ریلی، منابع نوری در یک ردیف روی ریل قرار گرفته و با هم روشن می­ شوند. این چراغ‌ها امکان جابجایی در طول ریل مورد است.فاده را نیز دارند. این نوع چراغ‌ها در فروشگاه‌ها (از قبیل فروشگاه لباس)، موزه، گالری و غیره نیز کاربرد دارند. نوع فضایی که چراغ در آنجا نصب می­ شود، مساحت مورد است.فاده، سوژه مورد نظر برای نورپردازی و رنگ نور مورد نیاز از عواملی هستند که در انتخاب نوع چراغ ریلی دخیل می‌باشند.

شركت صنايع الكترونيك سيماران از دیگر شرکت های فعال و موفق در عرصه تولید صنایع روشنایی برتر است. که با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته و نمایندگی های انحصاری کشورهای اروپایی ، تولیدات تجهیزات روشنایی و دیگر محصولات مرتبط را به بازار عرضه داشته است. که اکنون آن را به بهترین شرکت های روشنایی در ایران تبدیل نموده است.. این شرکت، با تکیه بر ظرفیت بالای تولید و نوآوری های مناسب در محصولات خود، قادر است. تا با انواع تجهیزات روشنایی صنعتی رقابت کرده و بهترین عملکرد را در صنایع روشنایی ضد انفجار به نمایش بگذارد.



( فروش ) های دیگر