فروش تجهیزات روشنایی در شهرک صنعتی چهاردانگه

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.


استفاده از چراغ‌های ریلی یکی از روش­های مدرن و با صرفه اقتصادی برای تأمین نور در ساختمان‌هایی است. که معماری و یا کاربری ویژه ­ای دارند. در چراغ‌های ریلی، منابع نوری در یک ردیف روی ریل قرار گرفته و با هم روشن می­ شوند. این چراغ‌ها امکان جابجایی در طول ریل مورد است.فاده را نیز دارند. این نوع چراغ‌ها در فروشگاه‌ها (از قبیل فروشگاه لباس)، موزه، گالری و غیره نیز کاربرد دارند. نوع فضایی که چراغ در آنجا نصب می­ شود، مساحت مورد است.فاده، سوژه مورد نظر برای نورپردازی و رنگ نور مورد نیاز از عواملی هستند که در انتخاب نوع چراغ ریلی دخیل می‌باشند.

شركت صنايع الكترونيك سيماران از دیگر شرکت های فعال و موفق در عرصه تولید صنایع روشنایی برتر است. که با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته و نمایندگی های انحصاری کشورهای اروپایی ، تولیدات تجهیزات روشنایی و دیگر محصولات مرتبط را به بازار عرضه داشته است. که اکنون آن را به بهترین شرکت های روشنایی در ایران تبدیل نموده است.. این شرکت، با تکیه بر ظرفیت بالای تولید و نوآوری های مناسب در محصولات خود، قادر است. تا با انواع تجهیزات روشنایی صنعتی رقابت کرده و بهترین عملکرد را در صنایع روشنایی ضد انفجار به نمایش بگذارد.

چراغ‌های خطی به تدریج جایگاه ویژه‌ای در نورپردازی مدرن و اکونومیک پیدا می‌کنند تا جایی که بسیاری، توسعه امروزه است.فاده از چراغ‌های LED (حداقل با سرعت بسیار زیاد کنونی) را نتیجه توسعه چراغ‌های خطی LED می‌دانند. چراغ‌های خطی را می‌توان نسل جدید چراغ‌های فلورسنت دانست با این مزیت که هم‌اکنون هم می‌توان است.فاده‌هایی که قبلا از لامپ‌های فلورسنت می‌شد را با صرفه اقتصادی بسیار بالاتر داشت، و همچنین با است.فاده از چراغ‌های خطی به‌هم‌پیوسته طرح‌های بی‌نظیری روی سقف یا دیوار اماکن مختلف به صورت توکار و روکار ایجاد نمود. امروزه حتی از این چراغ‌ها در تولید لوستر نیز است.فاده می‌شود.



( فروش ) های دیگر