فروش تجهیزات روشنایی در شهریار

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.

شهریار دوران کودکی خود را درمیان روستائیان پاکدل آذربایجانی گذراند. اما هنگامی که به تبریز آمد مفتون این شهر جذاب و تاریخ ساز و ادیب پرور شد. دوران تحصیلات اولیه خود را در مدارس متحده ، فیوضات و متوسطه تبریز گذراند و با قرائت و کتابت السنه ترکی ، فارسی و عربی آشنا شد.

مجموعه تلویزیونی شهریار به کارگردانی کمال تبریزی در ۸ ساخته شد و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده است.، این مجموعه در سال ۸ از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد و از سوی برخی فرزندان شهریار مورد انتقاد قرار گرفت.


شیک بودن فریم و قاب های تجهیزات روشنایی از جمله قاب پروژکتور باعث می شود که حتی در هنگام خاموش بودن نیز بخشی از دکور محیط به شمار آیند، بنابراین هنگام تهیه آن ها باید علاوه بر شکل و رنگ به قاب و فریم آن ها نیز دقت کرد. در رابطه با پروژکتور می توان برای هریک، قاب پروژکتور مخصوص خودش را مورد است.فاده قرار داد. موضوع اصلی در بکارگیری قاب پروژکتور ها این است. که توسط آن ها، اگر خود لامپ با نقصی مواجه شود یا بسوزد، می توان صرفا لامپ جدید گرفته و جایگزین لامپ قبلی کرد و قاب آن با نقصی روبرو نمی شود. برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد

اهمیت تولید مداوم و ثبات اقتصادی بر هیچکس پوشیده نیست. از نظر کلیه اعضا فروشگاه اینترنتی برق صنعتی ساخت و تولید ، تأمین و فروش تجهیزات برق صنعتی یکی از مهم ترین شغل های مرتبط با صنعت می باشند. در این راستا سیاست گذاری فروشگاه اینترنتی برق صنعتی با تخصصی شدن هر چه بیشتر و روز افزون مشاغل صنعتی همسو می باشد. به همین دلیل فروشگاه آنلاین برق صنعتی تمرکز فعالیت های خود را بر روی زمینه های تخصصی برق متمرکز کرده است.. زمینه های اصلی تجهیزات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی برق صنعتی بدین شرح می باشند. برق صنعتی، ترموکوپل، سنسور PT، ترموول، ابزار دقیق، اتوماسیون صنعتی. در واقع می توان گفت هر آنچه که به صنعت برق مربوط می باشد.

شرکت صنایع روشنایی آراد نیز، در تولید صنایع روشنایی برتر ، شناخته شده و از بهترین شرکت های روشنایی در ایران می باشد که تولید لوستر دیوار کوب و چراغ های توکار سقفی را نیز در دستور کار خود قرار داده و بهترین تجهیزات روشنایی را به بازار صنعت روشنایی کشور ، ارائه کرده و اکنون از بهترین تولید کنندگان این عرصه می باشد.



( فروش ) های دیگر