مشاوره و اجرا تجهیزات روشنایی در شهریار

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهریار دوران کودکی خود را درمیان روستائیان پاکدل آذربایجانی گذراند. اما هنگامی که به تبریز آمد مفتون این شهر جذاب و تاریخ ساز و ادیب پرور شد. دوران تحصیلات اولیه خود را در مدارس متحده ، فیوضات و متوسطه تبریز گذراند و با قرائت و کتابت السنه ترکی ، فارسی و عربی آشنا شد.

 منظومه حیدربابا تجلی شور و خروش جوشیده از عشق شهریار به مردم آذربایجان است. ، این منظومه از جمله بهترین آثار ادبی در زبان ترکی آذری است.، و در اکثر دانشگاههای جهان از جمله دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده‌آمریکا مورد بحث رساله دکترا قرار گرفته است. و برخی از موسیقیدانان همانند هاژاک آهنگساز معروف ارمنستان آهنگ جالبی بر آن ساخته است..

در سال ، شهریار یکی از شناخته‌شده‌ترین شاعران سرزمینش بود و بارها در مراسم مختلف مورد تجلیل قرار گرفت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مراسم مشابهی برای بزرگداشت یک عمر تأثیرگذاری است.اد شهریار بر فرهنگ و ادب ایران‌زمین برگزار شد.


علاوه برکارخانجات، صف های تولید، مراکز ورزشی و باشگاه ها، خزانه ها و انبار ها و غیره محیط هایی هستند که بسته به مساحت آن ها مسئله روشنایی و ذخیره انرژی در آن ها بسیار مهم شمرده می شود. از این رو بیشتر چراغ های صنعتی که از فناوری ال ای دی به منظور روشنایی بهرمندند، برای این محیط ها مورد است.فاده قرار می گیرند زیرا چراغ های صنعتی ال ای دی تقریبا برابر کمتر از سایر چراغ های قدیمی انرژی مصرف می کنند.

وقتی برای تعویض لامپی که سوخته  به  مغازه الکتریکی  رجوع میکنیم و از فروشنده مغازه تقاضا میکنیم یک لامپ نو به ما بدهد. نکته ی قابل توجه این است. که اگر خریدار اطلاعاتی در مورد روشنایی نداشته باشد قطعا با هزینه زیاد ، لامپی را  میخرد که یا  کیفیت خوبی ندارد و یا شدت نور لامپ  برای مکان  مناسب نباشد. در اینجا دانستن مواردی در این باره به ما کمک زیادی می کند. شار نوری جزو  ویژگی های  یک لامپ است. و در کاتالوگ لامپ  قابل مشاهده است.. هر قدر لامپ حاوی  لومن بیشتری باشد یعنی شامل  روشنایی بیشتری است..  به طور  مثال به  شار نوری لامپهای زیر توجه کنید.
لامپ  وات LED مارک AEG     لومن
لامپ وات کم مصرف یا مهتابی     لومن 
لامپ خیابانی وات سدیم فشار بالا      لومن 
لامپ وات متال هالید است.ادیوم     ، لومن 
لامپ وات معمولی حبابی 
     لومن

گروه اول خود این ابزار برقی هستتند و گروه دوم انواع محافظ ها می باشند که به نگهداری ایمن تر و طول عمر محصولات قرار گرفته و به گروه اول کمک می کنند. همانطور که می دانید بیشتر محصولات برقی قرار گرفته در هر دو گروه هم کاربرد دو گانه مسکونی و صنعتی دارند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر