مشاوره و اجرا تجهیزات روشنایی در قرچک

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کشف بسیاری از کوره‌های متعدد تولید سفال و نیز پیدا شدن چرخ سفالگری با است.وانه ای از شاخ حیوانات در تپه پردیس قرچک متعلق به دوره سیلک دو، هزاره پنجم پیش از میلاد جامعه باستان‌شناسی فلات مرکزی را با اسرار بسیاری از زندگی آن دوران روبرو کرد.

امکانات رفاهی ارائه شده در قرچک، این شهر را به یکی از بهترین شهرستان های است.ان تهران تبدیل کرده است.. این شهر به دلیل قرار گرفتن در حومه تهران و ارزان‌ بودن مسکن در آن نسبت به تهران، جمعیت قابل توجهی را در خود جای داده است.. از این رو، آشنایی با قرچک تهران به شما کمک خواهد تا بتوانید، در بهترین محله های این شهر، خانه یا ملک مورد علاقه خود را خریداری یا رهن و اجاره کنید.

هرکدام از این مهاجران در محله‌های خود زندگی و گویش‌های قومی ‌خویش را در کنار زبان فارسی حفظ نموده‌اند. آنان علاوه بر زبان، آداب و رسوم شهرهای خود را نیز حفظ نموده و مناسبت‌های ملی و مذهبی را با شیوه‌ی خود برگزار می‌نمایند. از این رو از قرچک با عنوان ایران کوچک یاد می‌شود.


استفاده از چراغ‌های ریلی یکی از روش­های مدرن و با صرفه اقتصادی برای تأمین نور در ساختمان‌هایی است. که معماری و یا کاربری ویژه ­ای دارند. در چراغ‌های ریلی، منابع نوری در یک ردیف روی ریل قرار گرفته و با هم روشن می­ شوند. این چراغ‌ها امکان جابجایی در طول ریل مورد است.فاده را نیز دارند. این نوع چراغ‌ها در فروشگاه‌ها (از قبیل فروشگاه لباس)، موزه، گالری و غیره نیز کاربرد دارند. نوع فضایی که چراغ در آنجا نصب می­ شود، مساحت مورد است.فاده، سوژه مورد نظر برای نورپردازی و رنگ نور مورد نیاز از عواملی هستند که در انتخاب نوع چراغ ریلی دخیل می‌باشند.

شرکت مهندسی آلتون رای فعالیت خود را با هدف پاسخ گویی به تقاضای بازار در عرصه صنایع روشنایی برتر در منطقه و در سطح جهان، از سال آغاز نموده و توانسته است. با بهره مندی از بخش تحقیق و توسعه خود، محصولات و تجهیزات روشنایی را تا سطح ممتاز، ارتقاء دهد.

از دیگر شرکت های موفق در این حوزه، شرکت هوشمند سازان چیره است. که در صنایع روشنایی برتر و تجهیزات روشنایی صنعتی موفق عمل نموده و نامی آشنا در لیست بهترین شرکت های روشنایی در ایران به خود اختصاص داده است.. این شرکت با است.فاده از تکنولوژی های پیشرفته و هوشمند سازی مدرن، توانسته است. گامی موثر در حوزه صنایع روشنایی و الکترونیک برداشته و محصولات خود را در داخل کشور و منطقه ارائه نماید. در خصوص فعالیت های این شرکت، می توانید با بخش فروش در ارتباط بوده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر