فروش تجهیزات روشنایی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


یکی دیگر از مجموعه های موفق در عرصه تجهیزات روشنایی ، کالای برق درودیان است. که با تجربه و تخصص خود در صنایع روشنایی برتر ، به یکی از تامین و تولید کنندگان مطرح تبدیل شده و نامی آشنا در لیست بهترین شرکت های روشنایی در ایران را به خود اختصاص داده است..

تعیین یک سیستم روشنایی کارآمد، همراه با انرژی با کیفیت بالا که از منابع طبیعی و الکتریکی و همچنین کنترل‌های روشنایی است.فاده می‌کند، می‌تواند محیطی راحت و در عین حال از نظر بصری جالب برای ساکنان یک فضا فراهم کند. تجهیزات روشنایی کارآمد انرژی که اخیراً توسعه یافته اند مانند لامپ های فلورسنت فشرده و بالاست های الکترونیکی با است.ارت نرم، می توانند برای کمک به کاهش هزینه های عملیاتی تجهیزات روشنایی صنعتی با تا درصد عمل نمایند.

به جرات می توان گفت این یکی از تصمیم های مهم در زندگی شما است.. فرض کنید سر کار هستید و خانه شما بخاطر کیفیت بد لوازم الکتریکی یا روشنایی اتصالی کرده و آتش می گیرد! البته که این اتفاق در موارد نادری می افتد اما یک لحظه خودتان را در این شرایط تصور کنید.



( فروش ) های دیگر